Er en streg altid en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

SÅ... Skal til læge torsdag 9.15, og er den positiv - SÅ bliver vi snedt direkte videre til terminsscanning... HEp hep

Wee, havde ikke lige set det før nu, men hvor er det lækkert. Er det en blodprøve eller urintest?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Wee, havde ikke lige set det før nu, men hvor er det lækkert. Er det en blodprøve eller urintest?

Jamen, urin prøve i første omgang, eftersom jeg har fået udslag på en jo...

Men, tester med clear blue når jeg kommer hjem.. Kan ikke vente,, Men, er så bange for der ikke er noget.. Trods symp...

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jamen, urin prøve i første omgang, eftersom jeg har fået udslag på en jo...

Men, tester med clear blue når jeg kommer hjem.. Kan ikke vente,, Men, er så bange for der ikke er noget.. Trods symp...

Jamen det glæder jeg mig og til en update på. Men hvad har du brugt? Jeg har altid brugt valmed og det har der ikke været problemer med for mig.

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jamen det glæder jeg mig og til en update på. Men hvad har du brugt? Jeg har altid brugt valmed og det har der ikke været problemer med for mig.

Dem fra Rema, valmed. Tror jeg da...

Men, vil hjem og tjekke testen. Tænker en streg kan da ikke bare komme, altså...

Tak, jeg glæder mig og er nervøs samtidig. Men, er der ikke noget, så ja, så hedder det jo behandling, da vi skal videresendes på næste tirsdag, så XXXXXXXX for den er der og vi ikke skal i behandling, manden har nedsat sæd, men lægen sagde at det kunne godt lade sig gøre alligevel..

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Dem fra Rema, valmed. Tror jeg da...

Men, vil hjem og tjekke testen. Tænker en streg kan da ikke bare komme, altså...

Tak, jeg glæder mig og er nervøs samtidig. Men, er der ikke noget, så ja, så hedder det jo behandling, da vi skal videresendes på næste tirsdag, så XXXXXXXX for den er der og vi ikke skal i behandling, manden har nedsat sæd, men lægen sagde at det kunne godt lade sig gøre alligevel..

Altså kan heller ikke forstå hvorfor den er der om aften, men ikke morgen.. det er lidt underligt, men nok lidt sejt, hvis du er sådan en modsat en

Ej, hvor kunne det da være fedt, hvis i lige noget at blive naturligt gravide lige inde behandlings start.

for den er der.

Men clear blue det er den der siger gravid/ikke gravid og ikke bare streger?

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Altså kan heller ikke forstå hvorfor den er der om aften, men ikke morgen.. det er lidt underligt, men nok lidt sejt, hvis du er sådan en modsat en

Ej, hvor kunne det da være fedt, hvis i lige noget at blive naturligt gravide lige inde behandlings start.

for den er der.

Men clear blue det er den der siger gravid/ikke gravid og ikke bare streger?

Tak hvor er du sød

Jo, der står der om man er eller ej,,, Men, lægen sagde jeg sagtens kunne være 2+ noget og være en meget sær snegl der kan teste meget før tid, for har jo haft ægløsning for 7-8 dage siden, Og 6 !!! positive ægløsningstest, som hun mente kunne skyldes graviditet, for det kunne ikke lade sig gøre.. Men nu må vi se...

Anmeld

4. april 2011

Fru Nielsen

Jeg testede meget svag positiv 4+3.... Købte så en clearblu test i Bilka og der stod GRAVID!

De er super gode, for det er enden eller... Der er man ikke i tvivl! Kan kun anbefale dig at tage sådan en test. Også krydser jeg finger for dig......

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tak hvor er du sød

Jo, der står der om man er eller ej,,, Men, lægen sagde jeg sagtens kunne være 2+ noget og være en meget sær snegl der kan teste meget før tid, for har jo haft ægløsning for 7-8 dage siden, Og 6 !!! positive ægløsningstest, som hun mente kunne skyldes graviditet, for det kunne ikke lade sig gøre.. Men nu må vi se...

Ja okay, det er da noget af en måned du har haft.

Kan du ikke have haft to ægløsninger med cirka 24 timer i mellem, som måske er skyld i et par af de positive?

Jamen glæder mig

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Jeg testede meget svag positiv 4+3.... Købte så en clearblu test i Bilka og der stod GRAVID!

De er super gode, for det er enden eller... Der er man ikke i tvivl! Kan kun anbefale dig at tage sådan en test. Også krydser jeg finger for dig......

TAK..

Jeg køber en idag og tester, og er jeg gravid er jeg 6 + noget og er jeg ikke, må jeg vente ca. 14 dage når jeg er i 4 + noget om der er noget, medmindre mens kommer der..

Men, mærkeligt med en streg, den kommer jo ikke hvis der ikke er noget.. Og har mange mens smerter, bare ikke så slemme, og ondt i lænden... Får de der mens smerter, og det niver go jager ...

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Ja okay, det er da noget af en måned du har haft.

Kan du ikke have haft to ægløsninger med cirka 24 timer i mellem, som måske er skyld i et par af de positive?

Jamen glæder mig

JAmen, måske... Lægen sagde bare at det var jo helt hen i vejret, men har kun ægløsning en gáng om mdr.. What do I know...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.