Skal ikke vaccineres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

JustAnotherName

Følgerne der KAN være af IKKE at blive vaccineret, er langt større og værre, end dém der KAN være ved at blive vaccineret!

Jeg syntes det er forkasteligt at beskytte sit barn ved ikke at beskytte det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Kongmulle

CamillaRH skriver:

hvorfor er det at hver gang der kommer sådan nogle indlæg op som dette - så er profilen lige oprettede

Fordi en eller anden keder sig og opretter en profil for at lave ballade og skabe splid?

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Kongmulle skriver:

Fordi en eller anden keder sig og opretter en profil for at lave ballade og skabe splid?

Måske skal vi lige slå koldt vand i blodet før vi anklager folk for alt muligt fis. At man opretter en debat kort efter oprettelsen af en profil gør ikke, at man bare er en eller anden fake bussemand, der vil pisse folk af. I øvrigt kan jeg ikke se, at det er for bevidst at pisse folk af, for det er da en vildt interessant ting at få en debat i gang om og høre folks holdninger om.

Skulle det så rent faktisk være en faker, så jaja, men helt ærligt synes jeg det er groft nok at anklage en helt ny bruger for sådan noget. Giv hende en chance

Anmeld

3. april 2011

Corn

JustAnotherName skriver:

Følgerne der KAN være af IKKE at blive vaccineret, er langt større og værre, end dém der KAN være ved at blive vaccineret!

Anmeld

3. april 2011

Kongmulle

Secrets skriver:

Måske skal vi lige slå koldt vand i blodet før vi anklager folk for alt muligt fis. At man opretter en debat kort efter oprettelsen af en profil gør ikke, at man bare er en eller anden fake bussemand, der vil pisse folk af. I øvrigt kan jeg ikke se, at det er for bevidst at pisse folk af, for det er da en vildt interessant ting at få en debat i gang om og høre folks holdninger om.

Skulle det så rent faktisk være en faker, så jaja, men helt ærligt synes jeg det er groft nok at anklage en helt ny bruger for sådan noget. Giv hende en chance

Og du syntes ikke normalen ville ha været at præsentere sig inden man lavede et indlæg som man VED laver en masse ballade?

Jeg tror ikke det er en reel person og det er MIN mening, du har ret til at have din.

Anmeld

3. april 2011

MaliksMor

Kongmulle skriver:

Kedeligt liv

- jeg synes bare det virker underligt at hvergang der kommer et emne op som dette er det en profil som lige er blevet oprettede...

Anmeld

3. april 2011

Kongmulle

CamillaRH skriver:

Kedeligt liv

- jeg synes bare det virker underligt at hvergang der kommer et emne op som dette er det en profil som lige er blevet oprettede...

Lige præcis samme holdning har jeg.

Vedkommende har intet skrevet i sin profil og har hverken præsenteret sig eller noget, derfor har jeg samme mening som dig. Det er ikke normal adfærd hvis man ville herind for at "lære folk at kende" osv.

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Kongmulle skriver:

Og du syntes ikke normalen ville ha været at præsentere sig inden man lavede et indlæg som man VED laver en masse ballade?

Jeg tror ikke det er en reel person og det er MIN mening, du har ret til at have din.

Jeg præsenterede da ikke mig selv, inden jeg begyndte at oprette debatter i sin tid, heller ikke da det drejede sig om de mere kontroversielle. Jeg synes bare absolut ikke det er at holde sig til emnet, men i stedet være grov over for en ny bruger. Jeg synes i stedet man bør kontakte Henrik, hvis man har en mistanke, og så lade ham tage sig af den, i stedet for at fylde en debat med mistænksomme anklager, når debatten i sig selv faktisk er pisse spændende.

Det er da relevant! Mine børn skal klart vaccineres, men jeg kan da godt forstå, at nogen tænker over de risici, der er forbundet dermed. Det er vel ikke en grov debat at opstille.

Anmeld

3. april 2011

Kongmulle

Secrets skriver:

Jeg præsenterede da ikke mig selv, inden jeg begyndte at oprette debatter i sin tid, heller ikke da det drejede sig om de mere kontroversielle. Jeg synes bare absolut ikke det er at holde sig til emnet, men i stedet være grov over for en ny bruger. Jeg synes i stedet man bør kontakte Henrik, hvis man har en mistanke, og så lade ham tage sig af den, i stedet for at fylde en debat med mistænksomme anklager, når debatten i sig selv faktisk er pisse spændende.

Det er da relevant! Mine børn skal klart vaccineres, men jeg kan da godt forstå, at nogen tænker over de risici, der er forbundet dermed. Det er vel ikke en grov debat at opstille.

Jeg har intet skrevet der er groft-Overhovedet!

Jeg har svaret en anden bruger og det har jeg sgu lov til, også uden at du skal lege politi overfor mig.

Fint du har en anden holdning, men hav den dog uden om mit indlæg så.

Gider faktisk ikke diskutere mere med dig.

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Kongmulle skriver:

Jeg har intet skrevet der er groft-Overhovedet!

Jeg har svaret en anden bruger og det har jeg sgu lov til, også uden at du skal lege politi overfor mig.

Fint du har en anden holdning, men hav den dog uden om mit indlæg så.

Gider faktisk ikke diskutere mere med dig.

Prøv lige at trække vejret dybt en gang, og lad være at gå i så skarp forsvarsposition og hids dig op, det er overhovedet ikke nødvendigt  Hvad er en debat, hvis man holder sine holdninger for sig selv? Så er det i hvert fald ikke en debat. Så kommer du med din mening i en debat, har jeg bestemt lov til at modstride den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.