Hjælp søges til tørt hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

.....

MissGeoh skriver:

Jeg købte en olie ved frisøren da jeg blev klippet, bare for at kunne pleje det lidt.. Og det er bare SUPER godt..

Er bare ikke så glad for frisør priser, da de ting man køber bliver hurtig brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Anne85

Mut skriver:

Oil of life? Det siger mig noget

Skal det "vaskes" i efter at man har brugt shampoo eller hvordan?

Nej nej - olien skal spises - godt for ALT - hud, hår, negle, kredsløb, forbrænding ALT

Anmeld

2. april 2011

MissGeoh

Mut skriver:

Er bare ikke så glad for frisør priser, da de ting man køber bliver hurtig brugt

Den olie jeg har var dyr ja, men der er til LANG tid i den.. Man skal kun bruge 1 tryk hver gang..

Jeg har ikke brugt specielt meget af min.. Og bruger den ikke rigtig mere.. :/

Anmeld

2. april 2011

.....

MHK skriver:

Ok, det lyder som om dit hår er meget tørt 

Jeg bruger den økologiske fra Føtex, kan ikke lige huske hvad den hedder (og gider ikke lette måsen &nbsp og den er rigtig rigtig god 

Ja det er det også , før i tiden inden jeg begyndte at farve det, var det dejlig tykt og blødt osv

Hihi, jeg har nu aldrig brugt økologisk shampoo

Anmeld

2. april 2011

Fenris

Mut skriver:

Gode råd

Hvilke kan du anbefalde med sea butter i? og er de hammer frisør dyre?

Puha er ikke så glad for fisk

" frédéric fekkai" har den bedste balsam med sheabutter- den kan ikke fås i dk så du må søge på nettet! Tror den måske vil koste en 150 kr?
-Anita

Anmeld

2. april 2011

.....

Anne85 skriver:

Nej nej - olien skal spises - godt for ALT - hud, hår, negle, kredsløb, forbrænding ALT

Skal den spises? Haha, det har jeg nu aldrig prøvet . Forbrænding har jeg slet ingen problemer med

Anmeld

2. april 2011

.....

MissGeoh skriver:

Den olie jeg har var dyr ja, men der er til LANG tid i den.. Man skal kun bruge 1 tryk hver gang..

Jeg har ikke brugt specielt meget af min.. Og bruger den ikke rigtig mere.. :/

Årh, så kan det også betale sig at købe den hvis den holder i lang tid . Tror lige at jeg vil prøve de andre tricks med olie i håret osv, inden jeg smutter ned og køber noget dyrt noget

Anmeld

2. april 2011

.....

Apples skriver:

" frédéric fekkai" har den bedste balsam med sheabutter- den kan ikke fås i dk så du må søge på nettet! Tror den måske vil koste en 150 kr?
-Anita

Det tjekker jeg lige

Anmeld

2. april 2011

MissGeoh

Mut skriver:

Årh, så kan det også betale sig at købe den hvis den holder i lang tid . Tror lige at jeg vil prøve de andre tricks med olie i håret osv, inden jeg smutter ned og køber noget dyrt noget

Jeg købte min ved frisøren, og den kostede vist omkring 200 kr.. Så det er ikke fordi det er så slemt..

Anmeld

2. april 2011

Dinna88

Mut skriver:

Når du siger "vaske" , skal håret så være vådt og så derefter skal man tage olie i som shampoo? Vi har kun pt solsikkeolie herhjemme så vidt jeg husker

Virker det godt?

Nej, det tror jeg ikke! det havde jeg ikke i hvert fald  
Du skal bare gnide det ind i hele håret.

Jaa, det burde nok kunne virke. Jeg brugte olivenolie, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.