Mut skriver:
Ja Tressemé shampooer har de altid mange af i Bilka, har jeg luret
, men har aldrig prøvet dem..men kan godt lide at det er sådan nogen store shampoo'er i stedet for de tynde små som respons og alle dem, så holder de længere
...hårkuren fra simply har jeg set ofte, men aldrig købt.. Kunne da være at jeg lige ville prøve den shampoo næste gang at jeg skal til Bilka 

Virker de godt mod tørt hår?
hej.
ja det virker også imod tørt og skadet hår, de har mange forskelige, til alle hår tyber.
et godt råd med en kur, kom kuren i håret, først en plastisk pose og håndlæde omkring håert bagefter, lad kuren side en 1/2 til en hel time, plastikposen og håndklædet, giver varme til håret, og håret tager meget bedre imod plejen, da håret åbner sig og suger alt det pleje til sig som det nu kan.
men højest 2-3 gange om ugen med en kur, ellers bliver det fedttet.
og når du har et meget skadet hår, brug altid balam, efter hårdvask, bare husk at balsamen ikke skal helt ned i hovedebunden, så bliver det også fedtet, og kan begynde at klø.
lige et ting til husk at skylde meget grundet, efter de plejene behandlinger, ellers komme det bare til at klø.
jeg ved ikke om du føntøger dit hår, hvis ja, meget god ide at komme noget skum eller noget andet der beskytter håret fra varmen, føntøring er meget hårdt ved håret.
håber du kan bruge min råd