Hjælp søges til tørt hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Dinna88

PsychedeliC skriver:

Har også hørt at oie skulle være godt hvis man lader det sidde i lang tid, helst natten over

Ja, jo længere det sidder, jo bedre. Jeg har bare altid turde tage chancen med mit sengetøj, mht. til at vaske olien af igen. Men man kan jo også tage af slappe af dag derhjemme, hvor man putter det i om morgenen og skyller ud om aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

PsychedeliC

Dinna88 skriver:

Ja, jo længere det sidder, jo bedre. Jeg har bare altid turde tage chancen med mit sengetøj, mht. til at vaske olien af igen. Men man kan jo også tage af slappe af dag derhjemme, hvor man putter det i om morgenen og skyller ud om aftenen

Ja netop og så er der ikke alt det "l_rt" i som du skrev tidligere

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

PsychedeliC skriver:

Ja netop og så er der ikke alt det "l_rt" i som du skrev tidligere

Nemlig! To fluer med ét smæk! Det er klar noget jeg anbefaler til alle der lider af tørt hår. Det bliver dæme også dyrt i længden hvis man skal putte en hårkur fra matas (random butik) i hver anden dag! Og så er det her bedre for både hår og miljø.

Anmeld

3. april 2011

Aviajamus

Hej

Min frisør anbefalede mig at jeg som hårkur brugte 1 presset citron helt op i 1 L lunken vand.

Jeg skulle skylle håret med lunken vand og derefter skylle det igennem med "citronvandet". Håret skulle ikke skylles bagefter.

Det dufter lidt af citron i et par dage, men det blev fantastisk blødt og skinnende

Prøv det !!

Anmeld

3. april 2011

.....

Aviajamus skriver:

Hej

Min frisør anbefalede mig at jeg som hårkur brugte 1 presset citron helt op i 1 L lunken vand.

Jeg skulle skylle håret med lunken vand og derefter skylle det igennem med "citronvandet". Håret skulle ikke skylles bagefter.

Det dufter lidt af citron i et par dage, men det blev fantastisk blødt og skinnende

Prøv det !!

Hejsa.

Tak for rådet , det skal jeg vidst prøve. Har ikke noget imod citron duften, da jeg synes at det er en dejlig frisk duft

Anmeld

3. april 2011

minlilleskat

Mut skriver:

Ja Tressemé shampooer har de altid mange af i Bilka, har jeg luret , men har aldrig prøvet dem..men kan godt lide at det er sådan nogen store shampoo'er i stedet for de tynde små som respons og alle dem, så holder de længere ...hårkuren fra simply har jeg set ofte, men aldrig købt.. Kunne da være at jeg lige ville prøve den shampoo næste gang at jeg skal til Bilka

Virker de godt mod tørt hår?

hej.

ja det virker også imod tørt og skadet hår, de har mange forskelige, til alle hår tyber.

et godt råd med en kur, kom kuren i håret, først en plastisk pose og håndlæde omkring håert bagefter, lad kuren side en 1/2 til en hel time, plastikposen og håndklædet, giver varme til håret, og håret tager meget bedre imod plejen, da håret åbner sig og suger alt det pleje til sig som det nu kan.

men højest 2-3 gange om ugen med en kur, ellers bliver det fedttet.

og når du har et meget skadet hår, brug altid balam, efter hårdvask, bare husk at balsamen ikke skal helt ned i hovedebunden, så bliver det også fedtet, og kan begynde at klø.

lige et ting til husk at skylde meget grundet, efter de plejene behandlinger, ellers komme det bare til at klø.

jeg ved ikke om du føntøger dit hår, hvis ja, meget god ide at komme noget skum eller noget andet der beskytter håret fra varmen, føntøring er meget hårdt ved håret.

håber du kan bruge min råd

Anmeld

3. april 2011

.....

dejligetider skriver:

hej.

ja det virker også imod tørt og skadet hår, de har mange forskelige, til alle hår tyber.

et godt råd med en kur, kom kuren i håret, først en plastisk pose og håndlæde omkring håert bagefter, lad kuren side en 1/2 til en hel time, plastikposen og håndklædet, giver varme til håret, og håret tager meget bedre imod plejen, da håret åbner sig og suger alt det pleje til sig som det nu kan.

men højest 2-3 gange om ugen med en kur, ellers bliver det fedttet.

og når du har et meget skadet hår, brug altid balam, efter hårdvask, bare husk at balsamen ikke skal helt ned i hovedebunden, så bliver det også fedtet, og kan begynde at klø.

lige et ting til husk at skylde meget grundet, efter de plejene behandlinger, ellers komme det bare til at klø.

jeg ved ikke om du føntøger dit hår, hvis ja, meget god ide at komme noget skum eller noget andet der beskytter håret fra varmen, føntøring er meget hårdt ved håret.

håber du kan bruge min råd

Hejsa.

Mange tak

Jeg føntørre kun håret hvis jeg ikke har tid til at lade det tørre af sig selv, så jeg kan glatte det bagefter. Men glatter det ikke så tit som før, da jeg er begyndt at sætte det op i en knold lige for tiden

Anmeld

3. april 2011

minlilleskat

Mut skriver:

Hejsa.

Mange tak

Jeg føntørre kun håret hvis jeg ikke har tid til at lade det tørre af sig selv, så jeg kan glatte det bagefter. Men glatter det ikke så tit som før, da jeg er begyndt at sætte det op i en knold lige for tiden

at glatte håret er også meget skadligt for håret, være ind føntøring.

så pas på med det.

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.