Hjælp søges til tørt hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.310 visninger
57 svar
0 synes godt om
2. april 2011

.....

Hejsa Tøser!

Jeg vil gerne have jeres bedste råd mod "tørt" hår så det kan blive noget fint hår igen?

Efter at jeg har farvet det mange gange brunt/mørkebrunt, er jeg nu blevet farvet tilbage til til min normale kedelige hårfarve som er en blanding af lys blond/"leverpostejsfarvet", da det ødelægger håret at jeg hele tiden skulle farve håret pga. udgroninger .. Søger nu det nærmeste man kan komme på en "mirakel" kur mod tørt og ødelagt/spaltet hår. Og ja har også klippet det til skulder langt hår (Havde hår til under brystet før), så noget af det ødelagte hår kunne komme væk..Kom med gode råd, både traditionele og dem man ellers ikke hører om!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Ka+Ma=Be

Mut skriver:

Hejsa Tøser!

Jeg vil gerne have jeres bedste råd mod "tørt" hår så det kan blive noget fint hår igen?

Efter at jeg har farvet det mange gange brunt/mørkebrunt, er jeg nu blevet farvet tilbage til til min normale kedelige hårfarve som er en blanding af lys blond/"leverpostejsfarvet", da det ødelægger håret at jeg hele tiden skulle farve håret pga. udgroninger .. Søger nu det nærmeste man kan komme på en "mirakel" kur mod tørt og ødelagt/spaltet hår. Og ja har også klippet det til skulder langt hår (Havde hår til under brystet før), så noget af det ødelagte hår kunne komme væk..Kom med gode råd, både traditionele og dem man ellers ikke hører om!!

Hårkur, hårkur, hårkur!

Mit hår er også blevet rigtig slidt efter for mange hurtige farvninger. Men så erstattede jeg min balsam med en god hårkur, og det har bestemt hjulpet. Det er stadig mere tørt end det var før, men nu føles det kun tørt, når jeg lige har vasket det med shampoo!

Nu, efter noget tid, nøjes jeg med at bruge hårkur et par gange om ugen.

Anmeld

2. april 2011

.....

Katte87 skriver:

Hårkur, hårkur, hårkur!

Mit hår er også blevet rigtig slidt efter for mange hurtige farvninger. Men så erstattede jeg min balsam med en god hårkur, og det har bestemt hjulpet. Det er stadig mere tørt end det var før, men nu føles det kun tørt, når jeg lige har vasket det med shampoo!

Jeg bruger også hårkur..En kreatin hårkur fra frisøren , men synes bare at frisør hårkure er sindsyge dyre

Håret bliver dejlig blødt bagefter, men samtidig efter én dag synes jeg desværre også at håret føles/ser lidt fedtet ud. Måske er det bare mig?

men puha ja, hvis bare hårfarve ikke var skadeligt

Anmeld

2. april 2011

freiasmor

Mut skriver:

Hejsa Tøser!

Gliss hair repair shampoo har hjulpet mit hår fra at gå hen og være både grønt og totalt dødt - grundet for mange hårfarvninger...

synes det er et super godt mærke, og dufter egentlig os ret godt

Anmeld

2. april 2011

.....

Zebraen skriver:

Gliss hair repair shampoo har hjulpet mit hår fra at gå hen og være både grønt og totalt dødt - grundet for mange hårfarvninger...

synes det er et super godt mærke, og dufter egentlig os ret godt

Har desværre prøvet Gliss, den dufter godt, men hjalp desværre ikke meget . Lige p.t bruger jeg Elvital og fructis shampoo..men har endnu ikke fundet en "mirakel" kur

Anmeld

2. april 2011

freiasmor

Mut skriver:

Har desværre prøvet Gliss, den dufter godt, men hjalp desværre ikke meget . Lige p.t bruger jeg Elvital og fructis shampoo..men har endnu ikke fundet en "mirakel" kur

hmmmmmmmmmm. det var da ellers ærgeligt

Anmeld

2. april 2011

MissGeoh

Jeg fik besked på at få det klippet af hvor alt det tørre startede.. Jeg kunne også redde det med hårkur, men det ville tage lang tid..

Så jeg valgte at få det klippet af..

Anmeld

2. april 2011

132319

Mut skriver:

Hejsa Tøser!

Hvad vasker du det i?

Jeg er også stoppet helt med at farve mit hår og kommer aldrig til at gøre det igen. Derudover vasker jeg det KUN i parfumefri sæbe og shampoo og helst økologisk.

Min hår er ikke helt pænt endnu men det er blevet så meget pænere efter jeg ikke fylder det med alt mulig kemi 

Anmeld

2. april 2011

Dinna88

Katte87 skriver:

Hårkur, hårkur, hårkur!

undlade alle de hårkure du kan købe, der er fyldt med alu muligt skidt. 

"vask" dit hår i madolie og et håndklæde om en helt aften. Og så vasker du det ud. Min mor siger dog at det er nemmere at vaske plantemargaringe ud, men det har jeg ikke prøvet  
Gør det en gang om ugen. 

Anmeld

2. april 2011

.....

MissGeoh skriver:

Jeg fik besked på at få det klippet af hvor alt det tørre startede.. Jeg kunne også redde det med hårkur, men det ville tage lang tid..

Så jeg valgte at få det klippet af..

Jeg ville blive skaldet hvis alt det tørre hår skulle væk, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.