Uge 14 (13+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Frøken J.

louise4060 skriver:

SKal du ikk være ked af.. jeg tog kun 6 kg på gennem hele graviditeten.. Fik aldrig den der fine mave, men lignede til gengæld en der sneg sig til jordmor-gruppe møderne for kagens skyld hehe

Hihi, det er også en fin mave! Men jeg tror nu jeg ender med at få en mave der er så stor, at jeg bliver træt af det Det ligger til familien, og den er jo allerede vokset nu. Puha. Så jeg skal nok komme til at fortryde mit brok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

louise8723

Secrets skriver:

Hihi, det er også en fin mave! Men jeg tror nu jeg ender med at få en mave der er så stor, at jeg bliver træt af det Det ligger til familien, og den er jo allerede vokset nu. Puha. Så jeg skal nok komme til at fortryde mit brok!

hehe tjaeh.. når man som i mit tilfælde ligner michelin manden.. så ville man virkelig ønske at se gravid ud, når man rent faktisk er det!! hehe

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

louise4060 skriver:

hehe tjaeh.. når man som i mit tilfælde ligner michelin manden.. så ville man virkelig ønske at se gravid ud, når man rent faktisk er det!! hehe

Det forstår jeg godt! Det tror jeg alle rigtig gerne vil Men nu skal du ikke være så hård ved dig selv

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Secrets skriver:

Taaak! Ja, man bliver sku helt nervøs for de vægtstigninger Men så længe det er for babyens skyld, så går det nok! Men lige pludselig får vi KÆMPE maver

Ja, det er slet ikke så rart... Hehe... HADER når vægten stiger, men så længe det er derfor går det nok

Så må vi igang bagefter og sørge for at motivere hinanden

Anmeld

3. april 2011

Kruse90

super fin mave
jeg syntes du ser hammerende godt ud

Anmeld

3. april 2011

louise8723

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt! Det tror jeg alle rigtig gerne vil Men nu skal du ikke være så hård ved dig selv

er skam heller ikk hård ved mig selv..

Jeg er chuppy hehe.. men når jeg en dag ikk magter det ja så går jeg på kur

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, det er slet ikke så rart... Hehe... HADER når vægten stiger, men så længe det er derfor går det nok

Så må vi igang bagefter og sørge for at motivere hinanden

Ja for satan! Jeg skal nok sparke dig i røven

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

super fin mave
jeg syntes du ser hammerende godt ud

Tusind tak!

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Secrets skriver:

Ja for satan! Jeg skal nok sparke dig i røven

Haha - det er dælme i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.