Uge 14 (13+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

CmarianN

Secrets skriver:

Tak skal du have! Jeg tror også jeg kommer til at elske den, når man sådan RIGTIG kan se det! Dem der ved jeg er gravide er begyndt at kommentere det, fx min svigerfar. Fordi selv når jeg har løse bluser på, kan man ane en lille bule. Og det er meget rart. Nu må den bare gerne blive sådan ENDNU mere stor. Hehe

Ved du hvad, du skal bare glæde dig over, at selvom du har brugt så meget krudt på, at tabe dig inden, så kommer det dig til gode ved at man KAN se baby-bulen 

Nu er jeg selv lidt stor også og min STØRSTE frygt er bare når jeg (forhåbentlig snart) bliver gravid, at man ikke ser det før jeg er oppe over ved terminsdatoen! 

Jeg ville ønske jeg lige kunne smide nogle kg. - jeg har bare rygrad som en regnorm 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Frøken J.

CmarianN skriver:

Ved du hvad, du skal bare glæde dig over, at selvom du har brugt så meget krudt på, at tabe dig inden, så kommer det dig til gode ved at man KAN se baby-bulen 

Nu er jeg selv lidt stor også og min STØRSTE frygt er bare når jeg (forhåbentlig snart) bliver gravid, at man ikke ser det før jeg er oppe over ved terminsdatoen! 

Jeg ville ønske jeg lige kunne smide nogle kg. - jeg har bare rygrad som en regnorm 

Det kan jeg godt forstå du tænker på :/ Men ja, det kræver rygrad, og jeg kan også love dig for at det tog VIRKELIG lang tid for mig at tage mig sammen. Man skal virkelig ville det! Men anbefales kan det, for man har det så godt med sig selv, når det lykkes

Anmeld

3. april 2011

Laulund87

Hvor er du fin, lige som du skal være..Hverken mere eller mindre

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Hvor er du fin, lige som du skal være..Hverken mere eller mindre

TUsind tak, søde 

Anmeld

3. april 2011

twinny

jeg synes du har en fin baby hule.....

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

jeg synes du har en fin baby hule.....

Taaaark

Anmeld

3. april 2011

CmarianN

Secrets skriver:

Det kan jeg godt forstå du tænker på :/ Men ja, det kræver rygrad, og jeg kan også love dig for at det tog VIRKELIG lang tid for mig at tage mig sammen. Man skal virkelig ville det! Men anbefales kan det, for man har det så godt med sig selv, når det lykkes

Ja det ved jeg  Har smidt 10 kg. sådan hist og her, de er dog altid vendt tilbage  Men sejers følelsen er fantalastisk!

Håber jeg en dag bliver træt nok at mig selv og VIRKELIG tager mig sammen.....!

Anmeld

3. april 2011

Maalene

Sikke fin du er

Kan virkelig godt følge dig - min vægt siger allerede + 3,5

Så synes heller ikke det er så skide sjovt lige nu, når jeg jo bare ser tyk ud og ikke gravid ud Men det skal nok komme lige pludselig...

Så længe det er de små pus' skyld, så gør det jo ingenting

Anmeld

3. april 2011

louise8723

Skal være ærlig og indrømme, at jeg har meget svært ved at acceptere min krop pt! Jeg tabte mig en masse inden jeg blev gravid, og derfor er det svært at blive større på alle leder og kanter. Pt siger vægten +2 kilo, men mit fordøjelsessystem har været gået pænt meget i stå den sidste tid, så i virkeligheden er det nok nærmere +1,5. Men selvom tallet ikke er så højt synes jeg, at taljen er forsvundet, ansigtsfedtet er øget, og derudover bliver jeg konstant angrebet af forkølelssår. Og så er jeg jo stadig på stadiet, hvor jeg bare ligner en, der har spist for mange flødeboller.

Så ja, jeg har det ikke super godt med mit selv pt Håber dte bliver bedre!

SKal du ikk være ked af.. jeg tog kun 6 kg på gennem hele graviditeten.. Fik aldrig den der fine mave, men lignede til gengæld en der sneg sig til jordmor-gruppe møderne for kagens skyld hehe

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Sikke fin du er

Kan virkelig godt følge dig - min vægt siger allerede + 3,5

Så synes heller ikke det er så skide sjovt lige nu, når jeg jo bare ser tyk ud og ikke gravid ud Men det skal nok komme lige pludselig...

Så længe det er de små pus' skyld, så gør det jo ingenting

Taaak! Ja, man bliver sku helt nervøs for de vægtstigninger Men så længe det er for babyens skyld, så går det nok! Men lige pludselig får vi KÆMPE maver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.