Uge 14 (13+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Så SMUK mave! Og sikke en fin begyndende hule!

Du ser så smuk ud, det er jo kun godt du tager på nu! Du skal nok blive flot gravid!

Tak skal du have! Hvor er det sødt sagt af dig! Det er også det al fornuften siger, og herreste gud 1,5 til 2 kilo på 14 uger er ikke meget, men ja! Man bliver vel hurtigt lidt controlfreak med den slags Men nyder også at være ude af slankekosten og kunne spise normalt, for jeg eeeelsker mad! Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Jeg syntes du har en rigtig fin mave 

Jeg vejer for meget, og tvivler på at man ville kunne se det på mig i uge 14 Men glæder mig bare til det bliver min tur

Tak skal du have! Og håber at det snart må blive din tur  Men man kan jo også sige, at det vigtigste er, at den lille har det godt, ikke at man kan se maven, så det må der fokuseres på Også for dig til den tid

Anmeld

2. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Hmm ja, man kan jo ikke engang gøre noget. Men du skal nok blive supermodel-flot-gravid og den lille kan ikke få bedre start vilkår, sådan som du passer på ham/hende og dig selv.

Hehe, hvor er du sød! 

Anmeld

2. april 2011

Happiness

Secrets skriver:

Tak skal du have! Hvor er det sødt sagt af dig! Det er også det al fornuften siger, og herreste gud 1,5 til 2 kilo på 14 uger er ikke meget, men ja! Man bliver vel hurtigt lidt controlfreak med den slags Men nyder også at være ude af slankekosten og kunne spise normalt, for jeg eeeelsker mad! Hehe

Kan jeg godt forstå.

Har også selv vejret mere end jeg gør nu. 14kg fik jeg tabt, så har selv lidt svært ved at se kiloerne stige. Har taget 10kg på nu. Men man siger jo at amning er den bedste motion, så vi skal nok blive fine og slanke igen

Anmeld

2. april 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Kan jeg godt forstå.

Har også selv vejret mere end jeg gør nu. 14kg fik jeg tabt, så har selv lidt svært ved at se kiloerne stige. Har taget 10kg på nu. Men man siger jo at amning er den bedste motion, så vi skal nok blive fine og slanke igen

Vi må også bare fokusere på, at det er godt for den bette at mor sørger for at få noget næring! Og er også sikker på, at de kilo kommer af igen på absolut ingen tid

Anmeld

2. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Tak skal du have! Og håber at det snart må blive din tur  Men man kan jo også sige, at det vigtigste er, at den lille har det godt, ikke at man kan se maven, så det må der fokuseres på Også for dig til den tid

Det håber jeg også Og ja som du siger, så er det jo vigtigt at babyen har det godt. Tænker også, bare jeg nu ikke tager alt for meget på, når jeg nu i forvejen vejer for meget.

Anmeld

2. april 2011

CmarianN

Secrets skriver:

Skal være ærlig og indrømme, at jeg har meget svært ved at acceptere min krop pt! Jeg tabte mig en masse inden jeg blev gravid, og derfor er det svært at blive større på alle leder og kanter. Pt siger vægten +2 kilo, men mit fordøjelsessystem har været gået pænt meget i stå den sidste tid, så i virkeligheden er det nok nærmere +1,5. Men selvom tallet ikke er så højt synes jeg, at taljen er forsvundet, ansigtsfedtet er øget, og derudover bliver jeg konstant angrebet af forkølelssår. Og så er jeg jo stadig på stadiet, hvor jeg bare ligner en, der har spist for mange flødeboller.

Så ja, jeg har det ikke super godt med mit selv pt Håber dte bliver bedre!

Selvom du ikke har det godt med din krop pt så du da lige vide at det er en meget fin lille baby-bule du har  

Og du vil nok på et tidspunkt komme til, at holde af din gravide krop, måske specielt når du tænker på hvorfor den er som den er 

Håber du kan komme til, at nyde graviditeten i fulde drag.

Anmeld

2. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Det håber jeg også Og ja som du siger, så er det jo vigtigt at babyen har det godt. Tænker også, bare jeg nu ikke tager alt for meget på, når jeg nu i forvejen vejer for meget.

Det er jo bare om at kontrollere det man spiser på en rimelig måde og huske, at man ikke skal spise for to. Og så spise ganske normalt. Jeg faldt hurtigt i fælden i starten, fordi jeg gik direkte var slanke til alm. kost, og så skulle jeg DÆLME da have chips og alt det man ikke måtte! Dårlig idé. Så længe man sørger for at spise alm. sundt og bevæge sig den halve time om dagen tror jeg det kan gå Selvom det ikke altid er det man har lyst til Bestemt ikke 

Anmeld

2. april 2011

Frøken J.

CmarianN skriver:

Selvom du ikke har det godt med din krop pt så du da lige vide at det er en meget fin lille baby-bule du har  

Og du vil nok på et tidspunkt komme til, at holde af din gravide krop, måske specielt når du tænker på hvorfor den er som den er 

Håber du kan komme til, at nyde graviditeten i fulde drag.

Tak skal du have! Jeg tror også jeg kommer til at elske den, når man sådan RIGTIG kan se det! Dem der ved jeg er gravide er begyndt at kommentere det, fx min svigerfar. Fordi selv når jeg har løse bluser på, kan man ane en lille bule. Og det er meget rart. Nu må den bare gerne blive sådan ENDNU mere stor. Hehe

Anmeld

2. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Det er jo bare om at kontrollere det man spiser på en rimelig måde og huske, at man ikke skal spise for to. Og så spise ganske normalt. Jeg faldt hurtigt i fælden i starten, fordi jeg gik direkte var slanke til alm. kost, og så skulle jeg DÆLME da have chips og alt det man ikke måtte! Dårlig idé. Så længe man sørger for at spise alm. sundt og bevæge sig den halve time om dagen tror jeg det kan gå Selvom det ikke altid er det man har lyst til Bestemt ikke 

Nej jeg skal i hvert fald også tænke over det, når den tid kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.