Uge 14 (13+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.039 visninger
38 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Frøken J.

Skal være ærlig og indrømme, at jeg har meget svært ved at acceptere min krop pt! Jeg tabte mig en masse inden jeg blev gravid, og derfor er det svært at blive større på alle leder og kanter. Pt siger vægten +2 kilo, men mit fordøjelsessystem har været gået pænt meget i stå den sidste tid, så i virkeligheden er det nok nærmere +1,5. Men selvom tallet ikke er så højt synes jeg, at taljen er forsvundet, ansigtsfedtet er øget, og derudover bliver jeg konstant angrebet af forkølelssår. Og så er jeg jo stadig på stadiet, hvor jeg bare ligner en, der har spist for mange flødeboller.

Så ja, jeg har det ikke super godt med mit selv pt Håber dte bliver bedre!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Kofoed.

Jeg synes nu ikke, at du ser så stor ud, men jeg har også altid selv været stor. Tror nu nok alligevel jeg forstår dig.

Men så er det jo bare, at få en "rigtig" babymave, med en pæn bule, så man ikke er itvivl.

Håber du klare den

Anmeld

2. april 2011

Sabrina2014

Det klær dig rigtigt godt :-)

Du behøver ikke at være ''bange'' for at du ser tyk ud, min kæreste så lige billedet og sagde at man kunne slet ikke se du er gravid (på den gode måde) ^^

Anmeld

2. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Jeg synes nu ikke, at du ser så stor ud, men jeg har også altid selv været stor. Tror nu nok alligevel jeg forstår dig.

Men så er det jo bare, at få en "rigtig" babymave, med en pæn bule, så man ikke er itvivl.

Håber du klare den

Hehe, jamen alt er jo relativt, og var også bange for at støde nogen. Men netop fordi jeg har været meget overvægtig, er det et ømt punkt. Så glæder mig til at få "rigtig" mave Men takker!

Anmeld

2. april 2011

Frøken J.

Sabrina L skriver:

Det klær dig rigtigt godt :-)

Du behøver ikke at være ''bange'' for at du ser tyk ud, min kæreste så lige billedet og sagde at man kunne slet ikke se du er gravid (på den gode måde) ^^

Takker!

Og tak til din kæreste tror jeg! Hehe  

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Hehe, jamen alt er jo relativt, og var også bange for at støde nogen. Men netop fordi jeg har været meget overvægtig, er det et ømt punkt. Så glæder mig til at få "rigtig" mave Men takker!

Forstår godt, at når du har kæmpet med, at komme af med maven, er det slet ikke rart, at den kommer så hurtigt tilbage og du jo ikke kan gøre noget. Så hepper på maven kommer hurtigt og derefter sætter farten lidt ned.

Anmeld

2. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Forstår godt, at når du har kæmpet med, at komme af med maven, er det slet ikke rart, at den kommer så hurtigt tilbage og du jo ikke kan gøre noget. Så hepper på maven kommer hurtigt og derefter sætter farten lidt ned.

Me too! Men tror egentlig mere det er det med jeg er blevet tykkere i ansigtet og sådan der generer mig.. Mest når jeg møder folk som ikke ved jeg er gravid, for jeg kan slet ikke have tanken om at folk tænker jeg ser buttet ud, hvilket er fuldstændig forskruet, for i virkeligheden ser jeg jo ganske normal ud pt Men ja. Når mavsen for alvor kommer, er alt godt

Anmeld

2. april 2011

Happiness

Så SMUK mave! Og sikke en fin begyndende hule!

Du ser så smuk ud, det er jo kun godt du tager på nu! Du skal nok blive flot gravid!

Anmeld

2. april 2011

metski83

Jeg syntes du har en rigtig fin mave 

Jeg vejer for meget, og tvivler på at man ville kunne se det på mig i uge 14 Men glæder mig bare til det bliver min tur

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Me too! Men tror egentlig mere det er det med jeg er blevet tykkere i ansigtet og sådan der generer mig.. Mest når jeg møder folk som ikke ved jeg er gravid, for jeg kan slet ikke have tanken om at folk tænker jeg ser buttet ud, hvilket er fuldstændig forskruet, for i virkeligheden ser jeg jo ganske normal ud pt Men ja. Når mavsen for alvor kommer, er alt godt

Hmm ja, man kan jo ikke engang gøre noget. Men du skal nok blive supermodel-flot-gravid og den lille kan ikke få bedre start vilkår, sådan som du passer på ham/hende og dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.