Ja, så kunne jeg ikke længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Skouboe

Bondepigen skriver:

Tusind tak Pernille, men jeg tror faktisk min bror har sådan et bælte fra hans motorcykeldage. Det vil jeg lige høre ham om...

Jeg har et gammelt satin dynebetræk, som jeg har vendt vrangen ud på, og det fungerer faktisk udmærket. Jeg skal bare lige have rullet en dyne i rette tykkelse til at sove med mellem benene, du ved...

Ja sol og lys kan gøre meget, når bare man KAN komme lidt ud... Hvilket jeg da heldigvis kan lige nu. Tror osse øreakupunkturen måske hjælper lidt, kan i hvert fald mærke en forandring i ryggen, og nu sker der da ikke noget helt vildt i mit bækken, når jeg nyser, hvilket jeg gør konstant pt., så det er dejligt.

Du skal være opmærksom på at der ikke må være stivere i bæltet, så kan du ikke bruge det.

Hvis du ikke kan bruge hans, siger du bare til. Den ligger og samler støv herhjemme alligevel, og jeg har ikke planer om flere børn, så du kan ligeså godt få glæde af den, hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Mira0911

Vil lige byde dig til velkommen tilbage... 

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

Skouboe skriver:

Du skal være opmærksom på at der ikke må være stivere i bæltet, så kan du ikke bruge det.

Hvis du ikke kan bruge hans, siger du bare til. Den ligger og samler støv herhjemme alligevel, og jeg har ikke planer om flere børn, så du kan ligeså godt få glæde af den, hvis det er

Tak, jeg skriver hvis ikke han har hans endnu..eller den ikke kan bruges... Det er rigtig sødt af dig.

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Vil lige byde dig til velkommen tilbage... 

Tak

Anmeld

1. april 2011

anna-jonas

Velkommen tilbage...................håber at du snart får det lidt bedre med bækkenet, og at humøret følger med.

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

anna-jonas skriver:

Velkommen tilbage...................håber at du snart får det lidt bedre med bækkenet, og at humøret følger med.

Tak skal du have.

Anmeld

1. april 2011

JustAnotherName

Bondepigen skriver:

...holde mig væk fra jer. Jeg kan jo ikke undvære jer, og jeg har det osse en smule bedre psykisk. Jeg har været ude, da mit bækken har artet sig lidt, og det hjælper jo en smule med lidt lys og luft.

Jeg sidder nu med 8 nåle i øret, som skal sidde der i ti dage, og så skal der nye i. Jeg tror det hjælper på min ryg, men det går altså stadig op og ned med bækkenet, men jordemoderen fra et andet sygehus end det jeg egentlig er tilknyttet, siger at vi ikke bare lige sådan giver op.

Måske skal jeg rundt om fysioterapeuten på sygehuset osse, og evt. låne et bækkenbælte, og hvis ikke det bliver meget bedre, så osse en kørestol, som jeg selvfølgelig ikke må bruge hele tiden, men kun til aflastning, hvis jeg gerne vil ud med familien her til sommer. Men det er slet ikke SIKKERT at jeg KAN låne kørestol, men de vil undersøge det, hvis ikke det bedres. Ellers må jeg selv skaffe penge til en billig en fra harald nyborg, for jeg bliver ganske simpelt sindssyg, hvis jeg ikke kan komme nogle steder pga. manglende bevægelighed.

Jeg er SÅ ked af, at jeg bare "smuttede" herfra uden at give nogen besked først, men jeg var så ulykkelig og magtede ikke at skulle til at forklare. Jeg har det stadig elendig psykisk, men dog lidt bedre end for et par dage siden. Men det svinger jo op og ned. Jeg vil ikke bare forsvinde herfra igen, men I må ikke forvente den største aktivitet fra mig. Det kan godt være jeg er ok aktiv nogle dage, men andre dage kan det være jeg bare ikke orker.

Jeg har bare ikke lyst til at få mega dårlig samvittighed over min manglende deltagelse, så måske skal jeg bare på forhånd sige, at jeg føler med jer allesammen, når I er kede af det, og glæder mig sammen med jer, når I er glade. Men lige netop de glade indlæg og de meget triste indlæg, kan jeg pt. have det lidt svært med.

Jeg føler mig meget ensom pt. blandt andre, osse selv om det kun er på internettet... men sådan ser det altså ud lige nu.

Tak for alle jeres hilsner til mig, det betyder meget.

Sender dig et stort knus 

Anmeld

1. april 2011

otlitrom

Jeg er bare gæad for at høre du er OK. Det er helt i orden at være minde med en periode, det kan vi allesammen ha' brug for!

Det er aldrig rart at føle sig ensom, det er faktisk noget af det værste jeg ved!

Jeg håber et bælte kan hjælpe lidt på dine smerter, for du har godt nok været hårdt ramt!

Stort kram, og dejligt at "se" dig igen herinde!!

Anmeld

2. april 2011

Barbamama

Ej hvor godt at du er her igen! Og der er absolut ingen sure miner over at du ikke ahr overskud. Sådan har vi alle det engang imellem og du skal da slet ikke høre noget for hvis du ikke skriver. Der er ingen forpligtelser herinde! Men du må IKKE smutte på den måde igen. Hold da op jeg var nervøs for dig! Så fy fy!

Anmeld

2. april 2011

lion

Bondepigen skriver:

...holde mig væk fra jer. Jeg kan jo ikke undvære jer, og jeg har det osse en smule bedre psykisk. Jeg har været ude, da mit bækken har artet sig lidt, og det hjælper jo en smule med lidt lys og luft.

Hvor er det bare dejligt at du er kommet tilbage. Vi kan da heller ikke undvære dig.

Jeg håber at du snart får det meget bedre og at du kan låne en kørestol så du kan komme ud til sommer.

Du skal ikke ha dårlig samvittighed over du ikke skriver så meget. Vi har jo alle perioder hvor vi skriver mindre. Du skriver bare når du har lyst og så meget du gider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.