Ja, så kunne jeg ikke længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
33 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Bondepigen

...holde mig væk fra jer. Jeg kan jo ikke undvære jer, og jeg har det osse en smule bedre psykisk. Jeg har været ude, da mit bækken har artet sig lidt, og det hjælper jo en smule med lidt lys og luft.

Jeg sidder nu med 8 nåle i øret, som skal sidde der i ti dage, og så skal der nye i. Jeg tror det hjælper på min ryg, men det går altså stadig op og ned med bækkenet, men jordemoderen fra et andet sygehus end det jeg egentlig er tilknyttet, siger at vi ikke bare lige sådan giver op.

Måske skal jeg rundt om fysioterapeuten på sygehuset osse, og evt. låne et bækkenbælte, og hvis ikke det bliver meget bedre, så osse en kørestol, som jeg selvfølgelig ikke må bruge hele tiden, men kun til aflastning, hvis jeg gerne vil ud med familien her til sommer. Men det er slet ikke SIKKERT at jeg KAN låne kørestol, men de vil undersøge det, hvis ikke det bedres. Ellers må jeg selv skaffe penge til en billig en fra harald nyborg, for jeg bliver ganske simpelt sindssyg, hvis jeg ikke kan komme nogle steder pga. manglende bevægelighed.

Jeg er SÅ ked af, at jeg bare "smuttede" herfra uden at give nogen besked først, men jeg var så ulykkelig og magtede ikke at skulle til at forklare. Jeg har det stadig elendig psykisk, men dog lidt bedre end for et par dage siden. Men det svinger jo op og ned. Jeg vil ikke bare forsvinde herfra igen, men I må ikke forvente den største aktivitet fra mig. Det kan godt være jeg er ok aktiv nogle dage, men andre dage kan det være jeg bare ikke orker.

Jeg har bare ikke lyst til at få mega dårlig samvittighed over min manglende deltagelse, så måske skal jeg bare på forhånd sige, at jeg føler med jer allesammen, når I er kede af det, og glæder mig sammen med jer, når I er glade. Men lige netop de glade indlæg og de meget triste indlæg, kan jeg pt. have det lidt svært med.

Jeg føler mig meget ensom pt. blandt andre, osse selv om det kun er på internettet... men sådan ser det altså ud lige nu.

Tak for alle jeres hilsner til mig, det betyder meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

TbCp

Kære søde Tina!!!

Jeg er bare glad for at se dig herinde igen!!!

Så er du bare så meget med som du orker og så er de ikke mere i det

Kæmpe knus!!!

Anmeld

31. marts 2011

Skouboe

Velkommen tilbage søde

Du skal ikke have dårlig samvittighed - vi har alle prøvet at det går op og ned i perioder og vi deltager mere eller mindre som vi nu kan overkomme det.

Hvis du smider mig din adresse i en PB, så har jeg et bækkenbælte du kan få. Det er egentligt et nyrebælte, men min kiropraktor påstår at de er meget bedre end de bækkenbælter man sælger til gravide.

Hvis du ikke allerede har det, så spørg på hospitalet om de har et glidelagen du kan låne til sengen. Hvis de ikke har det, så må du have manden ud og købe 2 meter glat stof, fx satin eller lign. og så læg det i sengen. Det gør det meget nemmere at vende sig, og husk også når du vender dig i sengen, skal du gøre det med samlede knæ.

Det er dejligt at det går bare en lille smule fremad - sol og frisk luft kan gøre rigtigt meget.

Anmeld

31. marts 2011

Vinker

Bondepigen skriver:

...holde mig væk fra jer. Jeg kan jo ikke undvære jer, og jeg har det osse en smule bedre psykisk. Jeg har været ude, da mit bækken har artet sig lidt, og det hjælper jo en smule med lidt lys og luft.

Jeg sidder nu med 8 nåle i øret, som skal sidde der i ti dage, og så skal der nye i. Jeg tror det hjælper på min ryg, men det går altså stadig op og ned med bækkenet, men jordemoderen fra et andet sygehus end det jeg egentlig er tilknyttet, siger at vi ikke bare lige sådan giver op.

Måske skal jeg rundt om fysioterapeuten på sygehuset osse, og evt. låne et bækkenbælte, og hvis ikke det bliver meget bedre, så osse en kørestol, som jeg selvfølgelig ikke må bruge hele tiden, men kun til aflastning, hvis jeg gerne vil ud med familien her til sommer. Men det er slet ikke SIKKERT at jeg KAN låne kørestol, men de vil undersøge det, hvis ikke det bedres. Ellers må jeg selv skaffe penge til en billig en fra harald nyborg, for jeg bliver ganske simpelt sindssyg, hvis jeg ikke kan komme nogle steder pga. manglende bevægelighed.

Jeg er SÅ ked af, at jeg bare "smuttede" herfra uden at give nogen besked først, men jeg var så ulykkelig og magtede ikke at skulle til at forklare. Jeg har det stadig elendig psykisk, men dog lidt bedre end for et par dage siden. Men det svinger jo op og ned. Jeg vil ikke bare forsvinde herfra igen, men I må ikke forvente den største aktivitet fra mig. Det kan godt være jeg er ok aktiv nogle dage, men andre dage kan det være jeg bare ikke orker.

Jeg har bare ikke lyst til at få mega dårlig samvittighed over min manglende deltagelse, så måske skal jeg bare på forhånd sige, at jeg føler med jer allesammen, når I er kede af det, og glæder mig sammen med jer, når I er glade. Men lige netop de glade indlæg og de meget triste indlæg, kan jeg pt. have det lidt svært med.

Jeg føler mig meget ensom pt. blandt andre, osse selv om det kun er på internettet... men sådan ser det altså ud lige nu.

Tak for alle jeres hilsner til mig, det betyder meget.

Hvor er det dejligt at høre fra dig igen ven. Du ska bestemt ikke undskylde over at du smuttede for en kort stund. Er bare glad for at høre at du har det bedre ;)

Ååh jeg håber de kan låne dig en kørestol så du kan få lidt aflastning og bedre kan komme ud.

Mange varme tanker og knus til dig min kære

Anmeld

31. marts 2011

Ni-ko-li-ne

velkommen tilbage!!!!

jeg tror alle vi har perioder med lav aktivitet og det skal du på ingen måde have det skidt over!!!!!!

jeg håber de nåle kan hjælpe dig lidt!

Anmeld

31. marts 2011

Ranarupta

Ihh Tina, hvor dejligt, at du er tilbage!! 
Du må endelig ikke blive ked af, at du ikke altid kan overskue det herinde! Men vær med, når du kan Vi kan jo ikke alle have det vilde overskud til det hele - og da slet ikke, når kroppen også er imod én.

Jeg er rigtigt glad for, at det går lidt bedre og håber, at det er starten på en massiv fremgang!
Jeg håber også, at du kan låne en kørestol - det ville være godt!

Store kram herfra!  

Anmeld

31. marts 2011

<3

Ih hvor dejligt! Blev jo helt bekymret! Skønt at du er tilbage

Anmeld

31. marts 2011

sarahb

Hej Søde.
Hvor er det dejligt du er tilbage ige, har været meget urolig for dig.
Jeg er helt vildt ked af at du har det så dårligt. Det gør mig bare så ondt, og håber at du kan kommer op at "hullet" igen søde.
Vi forstår da selvfølgelig din situation og vi bliver jo ikke sure eller skuffet over dig på nogen måde. Du er jo hardcore Nsér så uanset hvad er vi her for dig.

Hvis du har brug for noget, så skriv PB til mig så lover jeg jeg er der for dig.

Kram

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Kære søde Tina!!!

Jeg er bare glad for at se dig herinde igen!!!

Så er du bare så meget med som du orker og så er de ikke mere i det

Kæmpe knus!!!

tak, det er jeg glad for!

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

Skouboe skriver:

Velkommen tilbage søde

Du skal ikke have dårlig samvittighed - vi har alle prøvet at det går op og ned i perioder og vi deltager mere eller mindre som vi nu kan overkomme det.

Hvis du smider mig din adresse i en PB, så har jeg et bækkenbælte du kan få. Det er egentligt et nyrebælte, men min kiropraktor påstår at de er meget bedre end de bækkenbælter man sælger til gravide.

Hvis du ikke allerede har det, så spørg på hospitalet om de har et glidelagen du kan låne til sengen. Hvis de ikke har det, så må du have manden ud og købe 2 meter glat stof, fx satin eller lign. og så læg det i sengen. Det gør det meget nemmere at vende sig, og husk også når du vender dig i sengen, skal du gøre det med samlede knæ.

Det er dejligt at det går bare en lille smule fremad - sol og frisk luft kan gøre rigtigt meget.

Tusind tak Pernille, men jeg tror faktisk min bror har sådan et bælte fra hans motorcykeldage. Det vil jeg lige høre ham om...

Jeg har et gammelt satin dynebetræk, som jeg har vendt vrangen ud på, og det fungerer faktisk udmærket. Jeg skal bare lige have rullet en dyne i rette tykkelse til at sove med mellem benene, du ved...

Ja sol og lys kan gøre meget, når bare man KAN komme lidt ud... Hvilket jeg da heldigvis kan lige nu. Tror osse øreakupunkturen måske hjælper lidt, kan i hvert fald mærke en forandring i ryggen, og nu sker der da ikke noget helt vildt i mit bækken, når jeg nyser, hvilket jeg gør konstant pt., så det er dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.