Ja, så kunne jeg ikke længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Bondepigen

Vinker skriver:

Hvor er det dejligt at høre fra dig igen ven. Du ska bestemt ikke undskylde over at du smuttede for en kort stund. Er bare glad for at høre at du har det bedre

Ååh jeg håber de kan låne dig en kørestol så du kan få lidt aflastning og bedre kan komme ud.

Mange varme tanker og knus til dig min kære

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

velkommen tilbage!!!!

jeg tror alle vi har perioder med lav aktivitet og det skal du på ingen måde have det skidt over!!!!!!

jeg håber de nåle kan hjælpe dig lidt!

Tak

Anmeld

1. april 2011

Karo

Hvor er det bare dejligt at du er tilbage igen

Vi har alle perioder hvor vi ikke orker at være ret meget aktive og det skal der også være plads til. Du ved jo vi er herinde og du skriver bare igen når humøret er til det.

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

Ranarupta skriver:

Ihh Tina, hvor dejligt, at du er tilbage!! 
Du må endelig ikke blive ked af, at du ikke altid kan overskue det herinde! Men vær med, når du kan Vi kan jo ikke alle have det vilde overskud til det hele - og da slet ikke, når kroppen også er imod én.

Jeg er rigtigt glad for, at det går lidt bedre og håber, at det er starten på en massiv fremgang!
Jeg håber også, at du kan låne en kørestol - det ville være godt!

Store kram herfra!  

Tak

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

Kirle skriver:

Ih hvor dejligt! Blev jo helt bekymret! Skønt at du er tilbage

Tak

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

Hej Søde.
Hvor er det dejligt du er tilbage ige, har været meget urolig for dig.
Jeg er helt vildt ked af at du har det så dårligt. Det gør mig bare så ondt, og håber at du kan kommer op at "hullet" igen søde.
Vi forstår da selvfølgelig din situation og vi bliver jo ikke sure eller skuffet over dig på nogen måde. Du er jo hardcore Nsér så uanset hvad er vi her for dig.

Hvis du har brug for noget, så skriv PB til mig så lover jeg jeg er der for dig.

Kram

Tak Sarah

Du skal ikke være ked af, at jeg har det dårligt, og du skal endelig ikke være bekymret, jeg skal nok klare mig.

Er bare glad for at få af vide, at jeg ikke skal have dårlig samvittighed. Jeg er jo så glad for jer allesammen herinde!!!

Anmeld

1. april 2011

Klumpe-dumpe

1. april 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Anmeld

1. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Tak Sarah

Du skal ikke være ked af, at jeg har det dårligt, og du skal endelig ikke være bekymret, jeg skal nok klare mig.

Er bare glad for at få af vide, at jeg ikke skal have dårlig samvittighed. Jeg er jo så glad for jer allesammen herinde!!!

Jeg er slet ikke god til at lade det ligge når andre har det dårligt. Kan ikke bære det, så derfor siger du bare til hvis du har brug for noget. Så skal jeg nok stå med en skulder eller hvad du har brug for

Anmeld

1. april 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

Jeg er slet ikke god til at lade det ligge når andre har det dårligt. Kan ikke bære det, så derfor siger du bare til hvis du har brug for noget. Så skal jeg nok stå med en skulder eller hvad du har brug for

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.