Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor er han fin... Dejligt han er sådan en stor basse...
Ja hellere for stor en for lille, kan jeg snakke med om.. begge mine var små.. ( 1257 hvor de sagde 1200 til vægtscanning og 2190 hvor de sagde 2310 oz til vægtscanning et par dage før fødslen.. )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihh hvor er han kær søde.. det er en fantastisk oplevelse
hehe så er han også lidt stor, for ved mig vejer hun kun 1600-1800 nu og er i uge 33 men hun er også lidt lille sagde de
Lotus86 skriver: Jah det er selvfølgelig rigtig nok, det bliver spændende at se hvor store de ender med at blive
Jah det er selvfølgelig rigtig nok, det bliver spændende at se hvor store de ender med at blive
JA, det gør det synes stadig det vildt den måde babyer bliver til på :p
sandratobias skriver: Ej hvor er han fin... Dejligt han er sådan en stor basse... Ja hellere for stor en for lille, kan jeg snakke med om.. begge mine var små.. ( 1257 hvor de sagde 1200 til vægtscanning og 2190 hvor de sagde 2310 oz til vægtscanning et par dage før fødslen.. )
ihh hvor er han kær søde.. det er en fantastisk oplevelse hehe så er han også lidt stor, for ved mig vejer hun kun 1600-1800 nu og er i uge 33 men hun er også lidt lille sagde de
Ja er han ikke bare cute? Ja lille er han i hvert fald ikke, på det punkt har han arvet sin fars gener, for ham der scannede mig sagde, at det var genetisk bestemt, og min bror og jeg vejede kun omkring 3300 gram, hvor min kæreste og hans bror vejede omkring 4200!!! Synes måske godt han kunne have valgt mine gener på det punkt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128