Fantastisk 3D-scanning + billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Ja lille er han i hvert fald ikke, men heller lidt for stor en lidt for lille

Jeg synes det er svært at se hvem han ligner når jeg lige sidder og kigger på billedet, men vil prøve at sammenligne med babybilleder af os selv, måske man kan se en lighed der

Ja, lige præcis, da jeg var til 3D scanning vejet han 1166 ugen efter var jeg til JM hun skynnede ham til 1400 hihi.. en stor forskel..

Vi kunne med det samme se hvem vores lille dreng ligner , der var ingen tvivl .. hihi.. men ja nogen har faktisk svært ved at se sammenligningen.. svigermor har feks svært ved det .. hihi ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

Ja, lige præcis, da jeg var til 3D scanning vejet han 1166 ugen efter var jeg til JM hun skynnede ham til 1400 hihi.. en stor forskel..

Vi kunne med det samme se hvem vores lille dreng ligner , der var ingen tvivl .. hihi.. men ja nogen har faktisk svært ved at se sammenligningen.. svigermor har feks svært ved det .. hihi ..

I hvilken uge var du til 3D-scanning?

Men jeg giver ikke så meget for jordemødrenes skøn når de bare mærker på en, synes så ofte man høre at de siger det ene lige op til fødslen, og så er baby slet ikke nærheden af den vægt

Anmeld

31. marts 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

I hvilken uge var du til 3D-scanning?

Men jeg giver ikke så meget for jordemødrenes skøn når de bare mærker på en, synes så ofte man høre at de siger det ene lige op til fødslen, og så er baby slet ikke nærheden af den vægt

til 3d-scanning var jeg 28+0 (uge 29) .. hvilket var et godt tidspunkt for mig, da hun kunne se jeg ikke havde så meget fostervand..

neej, jeg tror også mere på scannings vægten, og det er os den der bliver afgørende for mig mom jeg må føde selv.. så dur det altså ikk at der kan regnes forkert .. det gør en lidt utryk hihi..

Anmeld

31. marts 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

til 3d-scanning var jeg 28+0 (uge 29) .. hvilket var et godt tidspunkt for mig, da hun kunne se jeg ikke havde så meget fostervand..

neej, jeg tror også mere på scannings vægten, og det er os den der bliver afgørende for mig mom jeg må føde selv.. så dur det altså ikk at der kan regnes forkert .. det gør en lidt utryk hihi..

Men så er jeg da ikke den eneste med en halvstor baby

Hvordan kan det være det ikke er sikkert du må føde selv?

Anmeld

31. marts 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Men så er jeg da ikke den eneste med en halvstor baby

Hvordan kan det være det ikke er sikkert du må føde selv?

tror max storm kommer til at veje 3500g .. - hans far vejet 3100 og han er en kæmpe fyr nu :p .. ( ikke tyk) ..

Pga jeg er en LILLE dame, så det ikk sikkert bækkenet er stort nok .. men vi snakker om 4g's baby før jeg ikk må, af hvad jeg kunne forstå..

Anmeld

31. marts 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

tror max storm kommer til at veje 3500g .. - hans far vejet 3100 og han er en kæmpe fyr nu :p .. ( ikke tyk) ..

Pga jeg er en LILLE dame, så det ikk sikkert bækkenet er stort nok .. men vi snakker om 4g's baby før jeg ikk må, af hvad jeg kunne forstå..

Nåår.. Men så er han jo ikke en stor baby Så det bare mig der render rundt med en kæmpe i maven

Håber for dig at du kan få lov til at føde selv, men mon ikke

Anmeld

31. marts 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Nåår.. Men så er han jo ikke en stor baby Så det bare mig der render rundt med en kæmpe i maven

Håber for dig at du kan få lov til at føde selv, men mon ikke

det tror jeg også helt bestemt at jeg gør ..

neej for det kan jo være din basse dreng lige pludselig står stille i vægt mens min tager på i vild skab, så i sidste ende ender de nok på samme vægt hihi .. men bare de har det godt

Anmeld

31. marts 2011

Mother-love

Lotus86 skriver:

Så var det endelig i går vi var til den længe ventede 3D-scanning hos lillekbher - det var bare HELT fantastisk... Blev helt forelsket da jeg så vores lille bandit ligge derinde og smile til os

Ud over hyggescanning, målte han også hvor stor han var blevet, og han er så oppe på små 1500 gram nu - så det er stadig noget af en basse jeg har derinde, han svare ca. til en baby i 30. uge Men han havde det godt, og så fin og dejlig ud, og det er jo det vigtigste

Men kan i hvert fald klart anbefale jer alle sammen sådan en scanning, det er det hele værd, og ud over et par billeder på print, får man resten med hjem på cd-rom, plus lidt film fra scanningen, og en rapport over barnets vægt og længde osv.

ihhh hvor dejligt.. hvor ser han bare sød ud... vores bette pige var heller ikke så lille hun er også en uge foran... men det er jo kun gode tegn...

og ja det er så rørende når man ser den lille i maven nu, fordi man rigtig kan se hvordan de ser ud... uhhh jeg har også kun 10 uger igen... weee glæder mig... det kan jo være vi får dem ud på samme tid måske

Anmeld

31. marts 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

det tror jeg også helt bestemt at jeg gør ..

neej for det kan jo være din basse dreng lige pludselig står stille i vægt mens min tager på i vild skab, så i sidste ende ender de nok på samme vægt hihi .. men bare de har det godt

Jah det er selvfølgelig rigtig nok, det bliver spændende at se hvor store de ender med at blive

Anmeld

31. marts 2011

Lotus86

michelledam skriver:

ihhh hvor dejligt.. hvor ser han bare sød ud... vores bette pige var heller ikke så lille hun er også en uge foran... men det er jo kun gode tegn...

og ja det er så rørende når man ser den lille i maven nu, fordi man rigtig kan se hvordan de ser ud... uhhh jeg har også kun 10 uger igen... weee glæder mig... det kan jo være vi får dem ud på samme tid måske

Det er åbenbart nogle sulte bebser vi render rundt med i maverne

Ja det kan jo sagtens være de vælger at komme ud omkring samme tidspunkt, det jo aldrig til at vide:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.