Fantastisk 3D-scanning + billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.959 visninger
24 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Lotus86

Så var det endelig i går vi var til den længe ventede 3D-scanning hos lillekbher - det var bare HELT fantastisk... Blev helt forelsket da jeg så vores lille bandit ligge derinde og smile til os

Ud over hyggescanning, målte han også hvor stor han var blevet, og han er så oppe på små 1500 gram nu - så det er stadig noget af en basse jeg har derinde, han svare ca. til en baby i 30. uge Men han havde det godt, og så fin og dejlig ud, og det er jo det vigtigste

Men kan i hvert fald klart anbefale jer alle sammen sådan en scanning, det er det hele værd, og ud over et par billeder på print, får man resten med hjem på cd-rom, plus lidt film fra scanningen, og en rapport over barnets vægt og længde osv.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

K.Rehder

Sådan nogle scanninger er geniale

Og hvor er han bare fin

Anmeld

31. marts 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Så var det endelig i går vi var til den længe ventede 3D-scanning hos lillekbher - det var bare HELT fantastisk... Blev helt forelsket da jeg så vores lille bandit ligge derinde og smile til os

Ud over hyggescanning, målte han også hvor stor han var blevet, og han er så oppe på små 1500 gram nu - så det er stadig noget af en basse jeg har derinde, han svare ca. til en baby i 30. uge Men han havde det godt, og så fin og dejlig ud, og det er jo det vigtigste

Men kan i hvert fald klart anbefale jer alle sammen sådan en scanning, det er det hele værd, og ud over et par billeder på print, får man resten med hjem på cd-rom, plus lidt film fra scanningen, og en rapport over barnets vægt og længde osv.

Ih hvor er han bare lækker Han ser da ud til rigtig at hygge sig derinde i mors mave 

Anmeld

31. marts 2011

Lotus86

Ja jeg synes jo også han er den skønneste baby i hele verden

Anmeld

31. marts 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Ja jeg synes jo også han er den skønneste baby i hele verden

Kunne I se på 3d billederne hvem han ligner af jer? Ih det er altså sjovt at man kan se dem så tydeligt på de 3d billeder  

Anmeld

31. marts 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Kunne I se på 3d billederne hvem han ligner af jer? Ih det er altså sjovt at man kan se dem så tydeligt på de 3d billeder  

Har jeg faktisk ikke tænkt over, men kunne være vi skulle prøve at sammenligne med babybilleder af os selv, kunne være lidt sjovt hvis man kunne se en lighed

Anmeld

31. marts 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Har jeg faktisk ikke tænkt over, men kunne være vi skulle prøve at sammenligne med babybilleder af os selv, kunne være lidt sjovt hvis man kunne se en lighed

Nogle gange synes jeg godt at man kan se lidt træk fra moren eller faren på 3d billeder Så kunne godt være at han lignede en af jer mest

Anmeld

31. marts 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Ja, det er en stor fornøjelse og glæde at være til 3D-scanning , man bliver så forelsket - lignet bassemand hans far ? hihi ..

Hold da op en basse du har i mavsen :p - men det er bare tegn på at han har det godt og spiser godt

Anmeld

31. marts 2011

twinny

ihhhh hvor er han fin....

Anmeld

31. marts 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

Ja, det er en stor fornøjelse og glæde at være til 3D-scanning , man bliver så forelsket - lignet bassemand hans far ? hihi ..

Hold da op en basse du har i mavsen :p - men det er bare tegn på at han har det godt og spiser godt

Ja lille er han i hvert fald ikke, men heller lidt for stor en lidt for lille

Jeg synes det er svært at se hvem han ligner når jeg lige sidder og kigger på billedet, men vil prøve at sammenligne med babybilleder af os selv, måske man kan se en lighed der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.