Caroline86 skriver:
YES YES YES YES...
Så har mutter her været til mundtlig engelsk eksamen! Eksamen foregår på den måde at vi får to artikler. Den ene skal vi lave skriftligt summary af og den anden skal vi lave mundtligt summary af og selvfølgelig perspektivere til andre fag på uddannelsen... De to dele får man samlet karakter for. Jeg afleverede den skriftlige del d.20. og var så til mundtlig i dag kl.15...
Nogle af de dygtigste fra klassen havde allerede været oppe og der var blevet givet dårlige karakterer
De fortalte at lærerne var ret skrappe og ikke specielt gode til at lede en i den rigtige retning. HMM.. så bliver man jo ikke specielt nervøs 
Nå... jeg kommer ind og starter min fremlæggelse og snakker og snakker og snakker og til sidst beder lærerne mig om at runde af (jeg er SLET ikke færdig.. haha)... Jeg får liret de sidste ting af og snakker meget begejstret ift. min perspektivering og de stiller nogle få spørgsmål og sender mig så ud på gangen.. jeg har INGEN idé om hvordan det er gået men synes jo jeg fik sagt en masse godt!
JEG FIK 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeg er bare OVERlykkelig... det er den højeste karakter der er givet og det på trods af at jeg er helt ny på skolen og ikke havde fået træning i eksamen! Det er ikke mere end 2½ uge siden jeg fandt ud af at jeg skulle til eksamen!!!
KÆFT hvor er jeg glad og stolt!!
Pral pral pral 
SÅDAN... HVor er du sej.
Kæmpe stort tillykke 
Ved ikke om du har givet en opdate på det
men nu spørger jeg lige alligevel.
Kan huske da du lige startede op efter endt barsel, der var du ikke ret glad for førstehåndsindtrykket af de klasse, og følte dig ret uvelkommen.
ER det blevet bedre nu?
Håber det er ok jeg spørger.
OG endnu engang tillykke med den super fede karakter
Anmeld