Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: YES YES YES YES... KÆFT hvor er jeg glad og stolt!! Pral pral pral
YES YES YES YES...
KÆFT hvor er jeg glad og stolt!!
Pral pral pral
Hold nu op hvor er du sej Caroline :D
Stort tillykke, og dobbelt stort 5-tal får du af mig
Og i øvrigt et flot nyt profilbillede du har fået dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: tak smukling Jeg har kastet mig baglæns i sofaen med en stpr portion vaniljeis med fersken og hvid chokolade! MÅÅÅMS siger jeg bare
tak smukling
Jeg har kastet mig baglæns i sofaen med en stpr portion vaniljeis med fersken og hvid chokolade! MÅÅÅMS siger jeg bare
Ha ha ha...og jeg ligger i sengen med min bærbare + lækker Summerbird chokolade og smovser....MÅÅÅMS herfra også!
Du har fortjent noget guf med den præstation, som du har gjort dig i dag! Er da stolt på dine vegne!!!!
KNUS
mariamiss6 skriver: Hold nu op hvor er du sej Caroline Stort tillykke, og dobbelt stort 5-tal får du af mig Og i øvrigt et flot nyt profilbillede du har fået dig
Hold nu op hvor er du sej Caroline
tak, tak og tak
lisbethita skriver: Ha ha ha...og jeg ligger i sengen med min bærbare + lækker Summerbird chokolade og smovser....MÅÅÅMS herfra også! Du har fortjent noget guf med den præstation, som du har gjort dig i dag! Er da stolt på dine vegne!!!! KNUS
hvor er du sød skatte!!!
Caroline86 skriver: uha, ja, det kan du tro jeg vil hvad skal du op i?
uha, ja, det kan du tro jeg vil
hvad skal du op i?
1 eksamen på sygeplejerske udd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128