endnu en eksamen "overstået"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Caroline86

Jeps..

Jeg har netop uploaded min skriftlige engelsk eksamen! Om en uge skal jeg til mundtlig eksamen og der får jeg en samlet karakter for de to! Det er egentlig bare bestået/ikke bestået, men vi kan få et seperat papir med en tal karakter på som vi selv kan lægge ved beviset hvis vi trænger til at blære os

Jeg har 5 skoledage tilbage - fordelt ud på 1½ uge. Og så er jeg færdig! Men skole altså... 2 måneder med hovedopgave skrivning og så en mundtlig eksamen igen omkring 20. juni.. og så er jeg dælme færdig uddannet serviceøkonom med speciale i sport og event management.. hvad skal jeg dog så finde på!?

nå... bare lige en lettelsens suk herfra! AAAHHH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Senia

Weee!!!!!! Så er der jo ikke længe tilbage. Er det ikke vildt snart at være færdig?!

Og hvor er det bare lækkert at du næsten ikke har flere skoledage tilbage

Uh så kan Kian og jeg snart komme og besøge dig og Laura

Kan godt forstå du er lettet. Kun 1 eksamen tilbage, hvad er det så for en?

Anmeld

21. marts 2011

Caroline86

Lille-Nivs.Mor skriver:

Weee!!!!!! Så er der jo ikke længe tilbage. Er det ikke vildt snart at være færdig?!

Og hvor er det bare lækkert at du næsten ikke har flere skoledage tilbage

Uh så kan Kian og jeg snart komme og besøge dig og Laura

Kan godt forstå du er lettet. Kun 1 eksamen tilbage, hvad er det så for en?

jo, det er nemlig HELT vildt! Men også lidt skræmmende... altså.. sådan lidt.. HOV... hvad så nu? :d hæhæ

Den sidste eksamen er "THE GRAND FINAL" hvor jeg skal forsvare hovedopgave og kommer op i ALLE fag... den SKAL bare beståes og helst med en FLOT karakter

og så vil jeg bare glæde mig endnu mere nu hvor du siger det betyder besøg! Jubii!!!

Anmeld

21. marts 2011

Carina1977

Åhh det er bare så skønt, når man kan begynde at se en ende på det

Held og lykke med det, og så håber jeg du får en rigtig god karakter til din sidste afgørende eksamen  

Anmeld

21. marts 2011

Caroline86

Carina1977 skriver:

Åhh det er bare så skønt, når man kan begynde at se en ende på det

Held og lykke med det, og så håber jeg du får en rigtig god karakter til din sidste afgørende eksamen  

ja, det er faktisk meget rart at kunne se en ende på det hele...

4 skoledage tilbage!

Anmeld

21. marts 2011

SSL

Caroline86 skriver:

Jeps..

Jeg har netop uploaded min skriftlige engelsk eksamen! Om en uge skal jeg til mundtlig eksamen og der får jeg en samlet karakter for de to! Det er egentlig bare bestået/ikke bestået, men vi kan få et seperat papir med en tal karakter på som vi selv kan lægge ved beviset hvis vi trænger til at blære os

Jeg har 5 skoledage tilbage - fordelt ud på 1½ uge. Og så er jeg færdig! Men skole altså... 2 måneder med hovedopgave skrivning og så en mundtlig eksamen igen omkring 20. juni.. og så er jeg dælme færdig uddannet serviceøkonom med speciale i sport og event management.. hvad skal jeg dog så finde på!?

nå... bare lige en lettelsens suk herfra! AAAHHH

Uhhhhhhhhh Det er faktisk talt ikke særlig lang tid du har tilbage :-))) Uha uha! Glæder mig til at hører update, på de helt sikkert gode karaktere

Anmeld

21. marts 2011

Senia

Caroline86 skriver:

jo, det er nemlig HELT vildt! Men også lidt skræmmende... altså.. sådan lidt.. HOV... hvad så nu? :d hæhæ

Den sidste eksamen er "THE GRAND FINAL" hvor jeg skal forsvare hovedopgave og kommer op i ALLE fag... den SKAL bare beståes og helst med en FLOT karakter

og så vil jeg bare glæde mig endnu mere nu hvor du siger det betyder besøg! Jubii!!!

Kan godt forstå det er skræmende. Nu er det ud i den virkelige verden, og få et arbejde man måske skal have i rigtig mange år frem.

Puha... lyder som noget af en aksamen Men du skal nok bestå, og også få en super god karakter! Hvorfor jeg tror det? Fordi du er dig

Aww hvor er du sød, rigtig dejligt at høre Weee hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.