Tør ikke at teste.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Melbek

Ellim skriver:

Ja, det er lidt irriterende.. Kan kun håbe på at jeg er men kun kan teste ved blodprøve... Men ja - den er der sgu nok ikke!!

Men altid godt med nogle  - så tak for dem 

før jeg blev gravid med Sarah, gik jeg 3 uger over tid, hvor min cyklus altid har været meget stabil og jeg var ved at gå ud af mit gode skind.. endelig kom min mens og sikke en lettelse, da jeg jo kun havde haft negative test og jeg bare gerne ville have en afklaring..

Måneden efter blev jeg gravid med Sarah Det tog 10 måneder...

Denne gang tog det min første ægløsning efter Sarahs fødsel (nåede aldrig at få mens i mellemtiden)

Alt hvad jeg kan, for at du er gravid!! Det skal nok lykkes for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

bobbles

Mig og min mand (vi fik så godt nok 2 streger på graviditets testen efter 4 måneders forsøg) men i starten tænkte jeg for meget på at jeg gerne ville blive gravid og have vores ønskebarn, så blev jeg ikke gravid og min mens udeblev også og kom lidt sent.. Så prøvede vi at gå op i andre ting, såsom at pleje forholdet bare lave romantiske ting sammen og bare hygge med hinanden

Anmeld

31. marts 2011

Ellim

Melbek skriver:

før jeg blev gravid med Sarah, gik jeg 3 uger over tid, hvor min cyklus altid har været meget stabil og jeg var ved at gå ud af mit gode skind.. endelig kom min mens og sikke en lettelse, da jeg jo kun havde haft negative test og jeg bare gerne ville have en afklaring..

Måneden efter blev jeg gravid med Sarah Det tog 10 måneder...

Denne gang tog det min første ægløsning efter Sarahs fødsel (nåede aldrig at få mens i mellemtiden)

Alt hvad jeg kan, for at du er gravid!! Det skal nok lykkes for jer

Så håber jeg at jeg er lige så heldig... Så det må blive næste månede jo

Anmeld

31. marts 2011

Ellim

Mille maria skriver:

Mig og min mand (vi fik så godt nok 2 streger på graviditets testen efter 4 måneders forsøg) men i starten tænkte jeg for meget på at jeg gerne ville blive gravid og have vores ønskebarn, så blev jeg ikke gravid og min mens udeblev også og kom lidt sent.. Så prøvede vi at gå op i andre ting, såsom at pleje forholdet bare lave romantiske ting sammen og bare hygge med hinanden

Ja - ved godt at det desværre kan have en indflydelse og forsinke mens.. Men syntes faktisk ikke rigtigt at jeg går og tænker på det i hverdagen, går meget op i studiet og interesserne der udover...

Men mon ikke det alligevel ligger og lur (alle de tanker om PB mm) Så du har nok ret!!

Må fjerne fokus lidt - selvom at det kan være svært

Anmeld

31. marts 2011

Frk.S

Æv altså!

Håber den er der næste gang!

Anmeld

4. april 2011

joojoo

Ellim skriver:

Min mens er ikke kommet endnu (1 uge over tid) og har absolut ingen tegn på mens..

Sagen er den at min mens har været forsinket før, meeeen jeg bilder mig selv ind at det er anderledes denne gang.. hmmm - bare en fornemmelse..

Jeg går ikke og tænker over PB i hverdagen - så tror ikke at min mens er forsinket pga at jeg tænker for meget over det... MEN NU er jeg begyndt at tænke over det...

Grunden til at jeg ikke har lyst til at teste er nok at jeg er så super "bange" for at testenegativ, selvom at det ikke laver om på om jeg er det eller ej... Vil næsten bare heller leve et par dage i håbet endnu (hvis jeg ikke er)

Ved godt at jeg nok lyder lidt sortsene på dette her område, men syntes bare at det har taget en evighed det her Bliver mere og mere små ked af det

Hvordan har i klaret jer i gennem den dumme vente tid?

Jeg ved ikke om du har testet endnu men jeg sender en masse babystøv og for at den er der denne gang. Selvom jeg blev hurtigt gravid ca. 4 mdr. syntes jeg også det tog evigheder hver gang testen vidste negativ de forgående mdr.

Men jeg brugte blandt andet meget den hj.side som hedder elefantino som er super god hvor de kommer med en masse tips til både damen og herren.

Udover det så sexede vi også igennem hveranden dag og jeg fik endda min kæreste til at få taget en sædprøve for at se om hans sæd kvalitet var som det skulle. Og det var rigtig godt og lægen sagde efter han havde fået resultaterne af prøven at vi ville blive gravide indenfor et halv år og det blev vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.