Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mileva skriver: ØV! Måske du skal vente en uges tid og prøve igen hvis mens ikk er kommet?
ØV! Måske du skal vente en uges tid og prøve igen hvis mens ikk er kommet?
Ja - man har jo hørt om den der kun kan teste positiv gennem blod... Men ja... puha, må bare væbne mig med mere tolmodighed..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv det er jeg ked af at høre! Krydser forsat fingre for næste forsøg!
Kæmpe kram
merle2010 skriver: du får lige en ved udemærket hvordan det er
du får lige en ved udemærket hvordan det er
tak - et kram må være det næstbedste.. (OG en shoppingtur, meeeen med su.. ) ej pjat, må bare give den ekstra gas næste gang!
Ellim skriver: Ja - man har jo hørt om den der kun kan teste positiv gennem blod... Men ja... puha, må bare væbne mig med mere tolmodighed..
Ellers ring til lægen i morgen og be om en tid Så kan du få det slået fast om den er der eller ej for det bliver jeres tur nu
Katte87 skriver: Øv det er jeg ked af at høre! Krydser forsat fingre for næste forsøg! Kæmpe kram
Tak søde
Mileva skriver: Ellers ring til lægen i morgen og be om en tid Så kan du få det slået fast om den er der eller ej for det bliver jeres tur nu
Ja ved du hvad, det gør jeg... Og uanset hvad er det nok meget rart med en snak med lægen, kan være at hun kan berolige mig lidt - el komme med nogle guldkorn..
Ellim skriver: Ja ved du hvad, det gør jeg... Og uanset hvad er det nok meget rart med en snak med lægen, kan være at hun kan berolige mig lidt - el komme med nogle guldkorn..
Nemlig ;p Ellers må i jo bare sexe på livet løs Bare husk det ikke skal gå op i PB for så taber i lysten
ZamanogDania skriver: Prøv igen om en uge. Jeg kunne først teste positiv da jeg var 9-10 uger henne. Så krydser for du tester positiv
Prøv igen om en uge. Jeg kunne først teste positiv da jeg var 9-10 uger henne. Så krydser for du tester positiv
hhh det kunne være super hvis hvis det var sådan.. Så er det okay hvis den er negativ nu, hvis der alligevel gennem sig noget derinde
Ellim skriver: ØV!!!!! Den er totalt negativ!!!! Bliv lige lidt ked... ØV ØV ØV.... (min kæreste sagde elles nede på apoteket at han kun ville købe en positiv test.. Men tak for støtten damer..
ØV!!!!! Den er totalt negativ!!!!
Bliv lige lidt ked... ØV ØV ØV....
(min kæreste sagde elles nede på apoteket at han kun ville købe en positiv test..
Men tak for støtten damer..
NEEEEEEEEJ FOR HELVEDE......
Årh... altså søde... For fanden det er ikke fair...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128