Tør ikke at teste.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.509 visninger
85 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Ellim

Min mens er ikke kommet endnu (1 uge over tid) og har absolut ingen tegn på mens..

Sagen er den at min mens har været forsinket før, meeeen jeg bilder mig selv ind at det er anderledes denne gang.. hmmm - bare en fornemmelse..

Jeg går ikke og tænker over PB i hverdagen - så tror ikke at min mens er forsinket pga at jeg tænker for meget over det... MEN NU er jeg begyndt at tænke over det...

Grunden til at jeg ikke har lyst til at teste er nok at jeg er så super "bange" for at testenegativ, selvom at det ikke laver om på om jeg er det eller ej... Vil næsten bare heller leve et par dage i håbet endnu (hvis jeg ikke er)

Ved godt at jeg nok lyder lidt sortsene på dette her område, men syntes bare at det har taget en evighed det her Bliver mere og mere små ked af det

Hvordan har i klaret jer i gennem den dumme vente tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

MigSS

Jeg ville heller ikke, men da jeg var 2 uger og lidt over, der var jeg sikker på jeg var gravid, og testede.. men ventede også, til det næsten ikke kunne være andet så synes du skl vente lidt, det gjorde jeg, selvom man gerne vil vide det nu

Anmeld

30. marts 2011

N1

Ellim skriver:

Min mens er ikke kommet endnu (1 uge over tid) og har absolut ingen tegn på mens..

Sagen er den at min mens har været forsinket før, meeeen jeg bilder mig selv ind at det er anderledes denne gang.. hmmm - bare en fornemmelse..

Jeg går ikke og tænker over PB i hverdagen - så tror ikke at min mens er forsinket pga at jeg tænker for meget over det... MEN NU er jeg begyndt at tænke over det...

Grunden til at jeg ikke har lyst til at teste er nok at jeg er så super "bange" for at testenegativ, selvom at det ikke laver om på om jeg er det eller ej... Vil næsten bare heller leve et par dage i håbet endnu (hvis jeg ikke er)

Ved godt at jeg nok lyder lidt sortsene på dette her område, men syntes bare at det har taget en evighed det her Bliver mere og mere små ked af det

Hvordan har i klaret jer i gennem den dumme vente tid?

puha, hvor kender jeg det bare alt for godt. 

Jeg gør ligesom dig, trækker ventetiden - selvom det er dumt. Men man bliver bare SÅ skuffet hver gang den er negativ 

Vi prøver på 8. forsøg nu, så er godt nok ved at være træt af at der ingen positiv test har været.

Håber den er positiv når du tester 

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

MigSS skriver:

Jeg ville heller ikke, men da jeg var 2 uger og lidt over, der var jeg sikker på jeg var gravid, og testede.. men ventede også, til det næsten ikke kunne være andet så synes du skl vente lidt, det gjorde jeg, selvom man gerne vil vide det nu

Åhh hvor jeg håber at jeg er lige så heldig... Kunne simpelthen være det STØRSTE der noglesinde er sket for mig...  virkelig for at den er der... Men tør heller ikke at håbe for meget... Men ja, jeg trækker den lidt endnu

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

NO skriver:

puha, hvor kender jeg det bare alt for godt. 

Jeg gør ligesom dig, trækker ventetiden - selvom det er dumt. Men man bliver bare SÅ skuffet hver gang den er negativ 

Vi prøver på 8. forsøg nu, så er godt nok ved at være træt af at der ingen positiv test har været.

Håber den er positiv når du tester 

Vi er på 6 forsøg (måske snart 7.)

Er også ved at være GODT TRÆT AF DET!! Nu må der meget gerne snart ske noget...

Håber virkelig også at den snart er der for dig...

Anmeld

30. marts 2011

MigSS

Ellim skriver:

Åhh hvor jeg håber at jeg er lige så heldig... Kunne simpelthen være det STØRSTE der noglesinde er sket for mig...  virkelig for at den er der... Men tør heller ikke at håbe for meget... Men ja, jeg trækker den lidt endnu

Jeg har altid lært, at forvent det der er værre end værst, så bliver du kun overrasket men  for dig , up date lige, når det er sket.. jeg tog nemlig en test tidligt, som var negativ, og blev selvfølgelig skuffet, men min mens kom så ikke, og ja testede igen, og den var positiv

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

MigSS skriver:

Jeg har altid lært, at forvent det der er værre end værst, så bliver du kun overrasket men  for dig , up date lige, når det er sket.. jeg tog nemlig en test tidligt, som var negativ, og blev selvfølgelig skuffet, men min mens kom så ikke, og ja testede igen, og den var positiv

Lige præcis... Har det på samme måde som dig.. Vil hellere vente det værste så jeg ikke bliver så påvíket af det!! hmmm..

Ja skal nok komme med en opdate - uanset udfaldet!!

Anmeld

30. marts 2011

Ka+Ma=Be

Kender det alt alt for godt! Og kan udemærket godt forstå dine tanker!

Da vi prøvede, gik jeg over tid stort set hver gang (selvom min mens altid har været nærmest klokkeslet punktlig). En dag gik jeg 10 dage over og da jeg endelig tog mig sammen til at teste, fik jeg mens dagen efter

Som du siger det, så tror jeg psyken spiller en kæmpe rolle! Så på den ene side, hvis du vil vide dig sikker, så test. Men jeg kan godt følge tanken om at vente - for det er virkelig øv at få mens dagen efter man ENDELIG har taget sig sammen til at teste. (Og spild af test og penge )

Jeg krydser alle de fingre jeg kan  og håber virkelig for dig at den giver gevinst denne gang!

Kram

Anmeld

30. marts 2011

Lotus86

Kender det så udemærket.. Og det er bare SÅÅ ulideligt, men jeg ville stadig teste med det samme hvis jeg var dig, tror ikke det gavner dig at trække 'pinen' ud, for jo længere du venter, jo større bliver dine forhåbninger, og jo mere skuffet bliver du hvis den er negativ.. Hvis den nu er positiv derimod, så er det jo også dumt at du går og udskyder glæden

Jeg krydser alt for at den er positiv

Anmeld

30. marts 2011

Kay

står i samme situation... skulle også havde haft menses for en uge siden... har ik rigtig haft tid til at tænke på pb... med alt det sølvbryllups halløj... selvom det kun er 3. forsøg så forventer man bare den der negative test... så orker nesten ikke udsætte sig selv for det neder lag igen... af samme grund satte jeg min test dag til d. 31 i denne md... men ved sku helle ik om jeg tør/orker teste...

håber den er her for os begge... men  tør sku ik rigtig tro på noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.