Tør ikke at teste.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Ellim

Katte87 skriver:

Kender det alt alt for godt! Og kan udemærket godt forstå dine tanker!

Da vi prøvede, gik jeg over tid stort set hver gang (selvom min mens altid har været nærmest klokkeslet punktlig). En dag gik jeg 10 dage over og da jeg endelig tog mig sammen til at teste, fik jeg mens dagen efter

Som du siger det, så tror jeg psyken spiller en kæmpe rolle! Så på den ene side, hvis du vil vide dig sikker, så test. Men jeg kan godt følge tanken om at vente - for det er virkelig øv at få mens dagen efter man ENDELIG har taget sig sammen til at teste. (Og spild af test og penge )

Jeg krydser alle de fingre jeg kan  og håber virkelig for dig at den giver gevinst denne gang!

Kram

Tak for de  finger... Håber det hjælper..

Ja lige præcis det er også de der dumme penge de koster de tester - men pyt, ville give alverdens penge for en positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Mira0911

Ellim skriver:

Min mens er ikke kommet endnu (1 uge over tid) og har absolut ingen tegn på mens..

Sagen er den at min mens har været forsinket før, meeeen jeg bilder mig selv ind at det er anderledes denne gang.. hmmm - bare en fornemmelse..

Jeg går ikke og tænker over PB i hverdagen - så tror ikke at min mens er forsinket pga at jeg tænker for meget over det... MEN NU er jeg begyndt at tænke over det...

Grunden til at jeg ikke har lyst til at teste er nok at jeg er så super "bange" for at testenegativ, selvom at det ikke laver om på om jeg er det eller ej... Vil næsten bare heller leve et par dage i håbet endnu (hvis jeg ikke er)

Ved godt at jeg nok lyder lidt sortsene på dette her område, men syntes bare at det har taget en evighed det her Bliver mere og mere små ked af det

Hvordan har i klaret jer i gennem den dumme vente tid?

Hej søde... 

Forstår godt din frygt! Måske du skulle teste og være på den sikre side? 

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

Lotus86 skriver:

Kender det så udemærket.. Og det er bare SÅÅ ulideligt, men jeg ville stadig teste med det samme hvis jeg var dig, tror ikke det gavner dig at trække 'pinen' ud, for jo længere du venter, jo større bliver dine forhåbninger, og jo mere skuffet bliver du hvis den er negativ.. Hvis den nu er positiv derimod, så er det jo også dumt at du går og udskyder glæden

Jeg krydser alt for at den er positiv

Ja det er virkelig ulideligt.. Og oven i det stresser jeg over et eksamensprojekt...

Men du har nok ret... (har lige skrevet til kæresten at han skal købe en test med hjem nå han har fri) Men tror at jeg tager den i morgentidlig. Plejer det ikke at være bedst at teste om morgnen?

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

Kay skriver:

står i samme situation... skulle også havde haft menses for en uge siden... har ik rigtig haft tid til at tænke på pb... med alt det sølvbryllups halløj... selvom det kun er 3. forsøg så forventer man bare den der negative test... så orker nesten ikke udsætte sig selv for det neder lag igen... af samme grund satte jeg min test dag til d. 31 i denne md... men ved sku helle ik om jeg tør/orker teste...

håber den er her for os begge... men  tør sku ik rigtig tro på noget

ejjj .... Håber virkelig at den er her - for os begge Kunne jo være perfekt..

Men ja ta en slapper, hader at blive for skuffet  Men du må lige holde mig opdateret..

Anmeld

30. marts 2011

Maalene

Ellim skriver:

Ja det er virkelig ulideligt.. Og oven i det stresser jeg over et eksamensprojekt...

Men du har nok ret... (har lige skrevet til kæresten at han skal købe en test med hjem nå han har fri) Men tror at jeg tager den i morgentidlig. Plejer det ikke at være bedst at teste om morgnen?

Springer lige ind her

Jo, det er rigtigt... Det er bedst at teste om morgenen, under den allerførste tisse-tur - så er dit HCG mest koncentreret

Krydser aaalt hvad jeg kan for, at du står med en positiv test i morgen, og så sender jeg lige en bunke babystøv afsted til dig

Alt held og lykke

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

MoarJ skriver:

Hej søde... 

Forstår godt din frygt! Måske du skulle teste og være på den sikre side? 

Du har ret... Får Tim til at købe en med hjem i aften.. Men syntes du at jeg skal teste i aften el i morgentidlig??

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Ellim skriver:

Du har ret... Får Tim til at købe en med hjem i aften.. Men syntes du at jeg skal teste i aften el i morgentidlig??

Man siger at morgenurin er bedst... Synes det skal være helt op til dig... 

Jeg testede eftermiddags/aften urin... 

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

Maalene skriver:

Springer lige ind her

Jo, det er rigtigt... Det er bedst at teste om morgenen, under den allerførste tisse-tur - så er dit HCG mest koncentreret

Krydser aaalt hvad jeg kan for, at du står med en positiv test i morgen, og så sender jeg lige en bunke babystøv afsted til dig

Alt held og lykke

Så bliver det altså i morgentidlig... åhhhhh håber virkelig...

Mange tak for babystøv - ta imod det med åbne arme

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

MoarJ skriver:

Man siger at morgenurin er bedst... Synes det skal være helt op til dig... 

Jeg testede eftermiddags/aften urin... 

Så gør jeg de sgu i morgen tidlig

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Ellim skriver:

Så gør jeg de sgu i morgen tidlig

Krydser for at den er der...  Glæder mig til at høre mere om det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.