Kattekyllingen, 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

<3

kitty skriver:

Haha, tequila! That's the way to do it! Den kender jeg da

Jeg går allerede og planlægger, hvad jeg skal have med som madpakke Jeg får det skidt om morgenen, hvis ikke jeg spiser, så jeg må bare spise med det samme det er overstået, for ikke at ødelægge resten af dagen!

Og bliv du bare skruk Det er måske ved at være tid til Projekt lillebror/søster?

Ja tequila kan man forholde sig til, det smager ikke godt og man får det lidt sjovt på en kvalm måde

Jo ja ... vi nærmer os Snakker om tidspunkt for at start på projekt baby. Så det bliver også sjovt. Sidst så snakkede vi om det i en time og vupti så har ikke rigtigt prøvet hele forventningens glæde, ægløsningstests, graviditetstest osv.

Det glæder jeg mig til! Er jo allerede begyndt kan man sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

-Milla-

Mere træthed eller ej - Du ser hammer godt ud altså!

Anmeld

31. marts 2011

Thereseh

Ihh, hvor er du smuk !!!

Anmeld

6. april 2011

FrkC

Jeg sys simpelthen du er så smuk søde  

Anmeld

6. april 2011

Sitrani

Du har altid sådan nogle finde mavebilleder

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Du er jo bare en HOT MAMA!!!

Anmeld

6. april 2011

Sakris

kitty skriver:

Så blev det 28+0, jeg synes tiden går meget hurtigere nu!

Jeg synes overskudet begynder at forsvinde igen, og mit overblik er ikke det samme som det har været. Der skal ikke meget til, før jeg går helt op i en spids

Vægten siger +7-8kg, og det er vist ikke kun krølfisen der tager på og får rundere kinder Jeg skal til glucosebelastning på fredag, og jeg ser på ingen måde frem til at drikke et glas "sirup" Eller at få svaret.. Jeg tror godt jeg ved hvad den siger

I må nøjes med et enkelt billede idag. Ikke noget træk-maven-ind.. Det må blive næste uge

Ih hvor er du smuk gravid kitty-kat!

Anmeld

6. april 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Så blev det 28+0, jeg synes tiden går meget hurtigere nu!

Jeg synes overskudet begynder at forsvinde igen, og mit overblik er ikke det samme som det har været. Der skal ikke meget til, før jeg går helt op i en spids

Vægten siger +7-8kg, og det er vist ikke kun krølfisen der tager på og får rundere kinder Jeg skal til glucosebelastning på fredag, og jeg ser på ingen måde frem til at drikke et glas "sirup" Eller at få svaret.. Jeg tror godt jeg ved hvad den siger

I må nøjes med et enkelt billede idag. Ikke noget træk-maven-ind.. Det må blive næste uge

WEEEEE, HVOR ER DEN BARE FIIIIIIIN SMUKKE!!!!!

LENE

Anmeld

7. april 2011

otlitrom

TAK ALLESAMMEN, I er da det sødeste heppekor at vente 40 uger sammen med. Håber på nye billeder i aften. Det er vist ved at være tid!

Anmeld

7. april 2011

Jemion

Fin babyhule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.