Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super dejlig babyhule - får helt lyst til at blvie gravid
ps. glucose??? ja undskyld men hva er det for noget man skald er??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Ja, det har jeg hørt Jeg vil gøre mit bedste til at det bliver en engangsforestilling!!!
Ja, det har jeg hørt Jeg vil gøre mit bedste til at det bliver en engangsforestilling!!!
Jeg prøvede det 2 gange under graviditeten - 1. gang drak jeg i etaper, mens jeg 2. anden tog det hele i en slurk - DET KAN ANBEFALES...!
kitty skriver: Så blev det 28+0, jeg synes tiden går meget hurtigere nu! Jeg synes overskudet begynder at forsvinde igen, og mit overblik er ikke det samme som det har været. Der skal ikke meget til, før jeg går helt op i en spids Vægten siger +7-8kg, og det er vist ikke kun krølfisen der tager på og får rundere kinder Jeg skal til glucosebelastning på fredag, og jeg ser på ingen måde frem til at drikke et glas "sirup" Eller at få svaret.. Jeg tror godt jeg ved hvad den siger I må nøjes med et enkelt billede idag. Ikke noget træk-maven-ind.. Det må blive næste uge
Så blev det 28+0, jeg synes tiden går meget hurtigere nu!
Jeg synes overskudet begynder at forsvinde igen, og mit overblik er ikke det samme som det har været. Der skal ikke meget til, før jeg går helt op i en spids
Vægten siger +7-8kg, og det er vist ikke kun krølfisen der tager på og får rundere kinder Jeg skal til glucosebelastning på fredag, og jeg ser på ingen måde frem til at drikke et glas "sirup" Eller at få svaret.. Jeg tror godt jeg ved hvad den siger
I må nøjes med et enkelt billede idag. Ikke noget træk-maven-ind.. Det må blive næste uge
Ej ej ej, det er bare ikke i orden - jeg glæder mig til dit trække-maven-ind billede hver gang men stadig smuk mavse...!
BlyViol skriver: Super dejlig babyhule - får helt lyst til at blvie gravid ps. glucose??? ja undskyld men hva er det for noget man skald er??
også mig....!
hvor er du smukDen er så flot din maveGlæder mig til at det forhåbelig snart bliver min tur.
jeg var dårlig i flere timer efter. det er så svært at holde det nede!
Lotus86 skriver: Jamen jeg er jo bare tosset med den mavse, synes den er SÅ fin Held og lykke til glykosebelastningen, jeg skal selv afsted i morgen, og det er bestemt heller ikke noget jer ser frem til
Jamen jeg er jo bare tosset med den mavse, synes den er SÅ fin Held og lykke til glykosebelastningen, jeg skal selv afsted i morgen, og det er bestemt heller ikke noget jer ser frem til
Jeg håber vi smutter lige gennem nøglehullet og ud på den anden side, UDEN graviditets-sukkersyge!
OG TAK ALLESAMMEN!
Du er bare så flot!!!! Håber det bliver en ok oplevelse under alle omstændigheder på fredag Så håber vi på gode resultater, både på dine sukkertal, og på de undersøgelser jeg skal ha' lavet fredag, for svangerskabsforgiftning
Hvor er du smuk, Kitty
Må jeg være med i din MILF-klub??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128