kitty skriver:
Så blev det 28+0, jeg synes tiden går meget hurtigere nu!
Jeg synes overskudet begynder at forsvinde igen, og mit overblik er ikke det samme som det har været. Der skal ikke meget til, før jeg går helt op i en spids 
Vægten siger +7-8kg, og det er vist ikke kun krølfisen der tager på og får rundere kinder
Jeg skal til glucosebelastning på fredag, og jeg ser på ingen måde frem til at drikke et glas "sirup"
Eller at få svaret.. Jeg tror godt jeg ved hvad den siger 
I må nøjes med et enkelt billede idag. Ikke noget træk-maven-ind.. Det må blive næste uge 
Hvor ser du bare godt ud....OG HVOR ER DIN MAVSE BLEVET STOOOOOOR!!! GISP...jeg kan slet ikke forstå det. Tænker et år tilbage og alle de tanker du gjorde dig dengang. I dag er det faktisk præcist et år siden, at vi kom hjem fra hospitalet med Smilla. Når jeg kigger på din mavse, så tænker jeg på alle de fantastiske oplevelser, der venter dig. Nogle af de største dage i dit liv vil snart komme.... noget man aldrig glemmer.
Og ja...overskuddet bliver mindre, vægten større, kattekyllingen robust og stærk og du vænner dig snart til din nye titel/status som "mor". At blive nogens "mor" tager nok lidt tid at vænne sig til. Det sjove er nu, at i vuggestuen hedder jeg ikke andet end "Smillas mor", he he. Da jeg hørte det første gang, tænkte jeg, at GUUUUUD....det er jeg jo også. Tænk sig, at du om et år vil opleve det samme. Det er SÅ sindsygt, hvor meget der sker fra der, hvor du er nu og til hun er 1 år gammel. Det er først gået op for mig nu, fnis...
Og tænk sig, at de navn man brugte SÅ lang tid på at finde, at det rent faktisk ER hendes/hans navn. Tænk sig, at det navn skal følge vores børn hele livet. Pyha...sikke et ansvar. Mon I har fundet et par navne til kattekyllingen?
Det er stort - og man fatter knapt HVOR stort!!! Glæder mig af hele hjertet til at høre mere om kattekyllingen....og til at se billeder.
Ha en skøn aften ;-)
KNUUUUUUUUUUUUS