Lejliged!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

God aften alle sammen.

jeg er gravid i uge .

sagen er den at mig og min kæreste bor sammen i en lille 2 ærelses andelslejlighed, men hans forældre står for halvdelen af lånet, og de vil gerne ha vi sælger den.

er det muligt kommunen kan hjælpe os med en lejelejlighed hurtigt så vi kan komme af med vores andelslejlighed ? det skal lige siges vi begge kun er deltidsarbejdere så vi har helller ikk rigtig råd til at betale lånet mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Uge 30 skulle der stå

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der ka svare ?

Anmeld

30. marts 2011

LRJ

Anonym skriver:

God aften alle sammen.

jeg er gravid i uge .

sagen er den at mig og min kæreste bor sammen i en lille 2 ærelses andelslejlighed, men hans forældre står for halvdelen af lånet, og de vil gerne ha vi sælger den.

er det muligt kommunen kan hjælpe os med en lejelejlighed hurtigt så vi kan komme af med vores andelslejlighed ? det skal lige siges vi begge kun er deltidsarbejdere så vi har helller ikk rigtig råd til at betale lånet mere.

det er an på hva i tjener om året, det er op til 270.000 om året de hjælpe til

Anmeld

30. marts 2011

freiasmor

Hvis kommunen hjælper, så får i sikkert bare at vide at i skal skrive jer op i forskellige boligselvskaber. De hjælper jer med at skrive jer op, også går der så et stykke tid også er i måske heldige at få tilbudt lejlighed

Anmeld

30. marts 2011

132319

Det er jeg ret sikker på at I ikke kan få hjælp til, når I har tag over hovedet.

Hvorfor vil I af med den?

Anmeld

30. marts 2011

132319

Lone H. skriver:

det er an på hva i tjener om året, det er op til 270.000 om året de hjælpe til

Dælme ikke alle steder 

Da jeg var gravid kommende enlig mor på SU, fik jeg absolut ingen hjælp, jeg måtte selv finde en bolig.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

Dælme ikke alle steder 

Da jeg var gravid kommende enlig mor på SU, fik jeg absolut ingen hjælp, jeg måtte selv finde en bolig.

Vi vil ikke af med den men det er vi nød til da det er hans forældre der betaler lånet og det har de ikk råd til mere, så nu ska den sølges og vi har ikk råd til at købe en ny lejlighed.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvem skal man ringe til for at snakke om lejlighed ?

Anmeld

30. marts 2011

132319

Anonym skriver:

Vi vil ikke af med den men det er vi nød til da det er hans forældre der betaler lånet og det har de ikk råd til mere, så nu ska den sølges og vi har ikk råd til at købe en ny lejlighed.

Ja, det læste jeg først bagefter 

Men nej, jeg tror ikke der er hjælp at hente, jeg har i hvert fald aldrig fået hjælp til bolig og jeg har været enlig nærmest altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.