Måske jeg skulle få lavet den præsentation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

<3

AnneBJ skriver:

Jeg gik også først som 18 måneder og betragter da mig selv som værende ret normal 

Nemlig! Tjalfe havde travlt så gik med hjælp allerede som 7mdr, jeg selv gik som 9mdr uden hjælp men Tjalfe turde først give slip hjemme som 13mdr og ude som 14mdr.

Sådan er det! Ting sker når de sker med så små Jeg synes bare at ligeså snart børn ikke opfylder doktrinen så sætter alarmklokkerne igang og herregud hvis der er ikke er en medicinsk grund så vissevasse - så kommer det når det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

AnneBJ

Kirle skriver:

Nemlig! Tjalfe havde travlt så gik med hjælp allerede som 7mdr, jeg selv gik som 9mdr uden hjælp men Tjalfe turde først give slip hjemme som 13mdr og ude som 14mdr.

Sådan er det! Ting sker når de sker med så små Jeg synes bare at ligeså snart børn ikke opfylder doktrinen så sætter alarmklokkerne igang og herregud hvis der er ikke er en medicinsk grund så vissevasse - så kommer det når det kommer

Min mor arbejder på børneafdelingen her i Kolding. Som sekretær, men ser jo alle de henvisninger der sendes fra praktiserende læger. Der er rigtig mange fortæller hun, som når barnet er 1 år - max!, bliver henvist, fordi barnet ikke går selvstændigt... (og der er i øvrigt intet at finde på hofter, fødder, knæ eller noget...) Når barnet så undersøges viser det sig ofte, at de er lynende gode til at tale, forstå komplicerede ting, klare "logiske" opgaver langt over deres niveau osv... Så altså - se nu på helheden!!

Undskyld sidespringet i din tråd Charlotte

Anmeld

29. marts 2011

<3

AnneBJ skriver:

Min mor arbejder på børneafdelingen her i Kolding. Som sekretær, men ser jo alle de henvisninger der sendes fra praktiserende læger. Der er rigtig mange fortæller hun, som når barnet er 1 år - max!, bliver henvist, fordi barnet ikke går selvstændigt... (og der er i øvrigt intet at finde på hofter, fødder, knæ eller noget...) Når barnet så undersøges viser det sig ofte, at de er lynende gode til at tale, forstå komplicerede ting, klare "logiske" opgaver langt over deres niveau osv... Så altså - se nu på helheden!!

Undskyld sidespringet i din tråd Charlotte

Nemlig  - meen det er svært at stå i situationen og se sit barn blive overhalet af alle de andre børn! Det er det, men der må man slå koldt vand i blodet og stole på sit barn gør det det skal når det vil og kan

Og undskyld Charlotte for spammingen

Anmeld

29. marts 2011

Milka

sikke en barsk start på livet

Anmeld

29. marts 2011

Klumpe-dumpe

YOU DID IT

Jeg kendte jo godt til det med Maria, og ja du ved jeg synes hende smukkesen er super sej

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

når man er "syg" og skal igennem sådan et forløb... hvor man ikke aner om man er købt eller solgt! så er det oftest DET der kommer til at fylde og man bliver DET!

men man er jo SÅ meget andet!

nu tog jeg lge mig selv i kun at svare på det der vedrører DET... og ikke alt det andet du også er... så det vil jeg lige rette op på!

det er fedt med scrapbooking, jeg elsker sådan noget kreativ halløj... desværre har smerter stjålet det overksud der var, så det er et minimum... hvad jeg får produceret...

Marias værelse er suuuuuuper flot i øvrigt!

Ja det er så rigtigt og det er derfor jeg laver en masse kreativt..Så slapper jeg af, og kan koncentrere mig om noget helt andet

Puha jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det er, at gå og have så ondt

Tak jeg er også glad for hendes værelse, men jeg laver tit om når der skal være plads til noget nyt

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

TbCp skriver:

Puha en omgang

Ja jeg vidste jo godt Maria havde det med spiserøret, men at det havde været barsk en start på livet anede jeg ikke...

Det må være noget af det mest skrækkelige

Det er en af grundene til at jeg er sikker på vi ikke skal have flere børn..Det er ikke bare lige sådan at glemme.

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Kirle skriver:

Dejligt! Og nogle børn er da senere end andre uden at de har en god grund som Maria. En venindes pige gik først som 18mdr uden der var noget... Sådan er det nogen gange, så bestemmer de selv

ja hun har et par måneder endnu til at lære at gå, uden det bliver unormalt Hvis ikke, får vi ergo på hende

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

AnneBJ skriver:

Velkommen igen! Og tak for du ville dele Marias hårde start på livet; sikke en omgang!!

Tak

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

AnneBJ skriver:

Jeg gik også først som 18 måneder og betragter da mig selv som værende ret normal 

Gør du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.