Måske jeg skulle få lavet den præsentation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Laulund87

åh, ja, det har du vist nok. det er bare kørt ud i een lang pærevælling med beskeder omkring mit eget fødselsforløb inde i mit hoved  jeg kan simpelthen ikke huske svarene fra hinanden fordi det er så "traumatisk".

jeg synes også det har hjulpet gevaldigt at få sagt til de mennesker der lavede fejl, at de fandmer ikke gjorde det godt nok! det har fået en masse vrede og frustration til at falde på plads for mig.

Det skal du ikke tænke på, overhovedet!

Jeg har læst om dit forløb, og det er da også en mundfuld

De skal bare have det at vide, skal de! Måske man kan hjælpe til at det ikke sker for andre forældre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Karo

Hold da op Charlotte

Jeg sidder her med tårer i øjene og er så ked af at det at blive mor skulle være så hård en oplevelse for dig. Det har været en hård start på livet for Maria, men hun lyder til at være en lille fighter.

Endnu engang rigtig mange gange velkommen til.

Jeg har vist ikke rigtig skrevet med dig før, så du får lige en hurtig præsentation af mig. Jeg hedder Katja er 30 år gammel og mor til Marcus på 2 år og Ida på snart 1 år.

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Karo skriver:

Hold da op Charlotte

Jeg sidder her med tårer i øjene og er så ked af at det at blive mor skulle være så hård en oplevelse for dig. Det har været en hård start på livet for Maria, men hun lyder til at være en lille fighter.

Endnu engang rigtig mange gange velkommen til.

Jeg har vist ikke rigtig skrevet med dig før, så du får lige en hurtig præsentation af mig. Jeg hedder Katja er 30 år gammel og mor til Marcus på 2 år og Ida på snart 1 år.

Tak Ja hun er min lille fighter

Nej det har du ikke, men tak for det Har vist solgt dig en dragt til Ida

Anmeld

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Laulund87 skriver:

Jeg synes også det er helt fair at de går i dybden med det hele og det ville være rigtig træls at søge, og få afslag, fordi det kan stille spørgsmål..Så er det bedre at udelukke ALT så jeg har en større chance Ville bare ønske at det ikke var så hårdt..

ja, for det ER rigtig hårdt!!

jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, for det ER rigtig hårdt!!

jeg krydser fingre for dig!

Tak!

Anmeld

29. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Laulund87 skriver:

Nej jeg har ikke fået førtidspension endnu Jeg var ellers klar til at ansøge, og mine papirer var i orden, men en embedslæge blev i tvivl om, om jeg kan arbejdsprøves

En person som aldrig har mødt mig.. Og jeg har læge og psykiater der siger at jeg slet ikke kan klare en arbejdsprøvning! Så nu skal jeg til læge igen for at få en helbredserklæring..Den anden er 3 måneder gammel

Så nu går jeg bare hjemme og venter på det..Mens jeg laver noget kreativt til Marias værelse Laver også scrapbooking.

når man er "syg" og skal igennem sådan et forløb... hvor man ikke aner om man er købt eller solgt! så er det oftest DET der kommer til at fylde og man bliver DET!

men man er jo SÅ meget andet!

nu tog jeg lge mig selv i kun at svare på det der vedrører DET... og ikke alt det andet du også er... så det vil jeg lige rette op på!

det er fedt med scrapbooking, jeg elsker sådan noget kreativ halløj... desværre har smerter stjålet det overksud der var, så det er et minimum... hvad jeg får produceret...

Marias værelse er suuuuuuper flot i øvrigt!

Anmeld

29. marts 2011

TbCp

Puha en omgang

Ja jeg vidste jo godt Maria havde det med spiserøret, men at det havde været barsk en start på livet anede jeg ikke...

Det må være noget af det mest skrækkelige

Anmeld

29. marts 2011

<3

Laulund87 skriver:

det var også lidt underligt at sidde og genopleve det igen, mens jeg skrev

Man kan slet ikke mærke det på hende, (udover motorikken) især med hendes vilje og temperament

Dejligt! Og nogle børn er da senere end andre uden at de har en god grund som Maria. En venindes pige gik først som 18mdr uden der var noget... Sådan er det nogen gange, så bestemmer de selv

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Velkommen igen! Og tak for du ville dele Marias hårde start på livet; sikke en omgang!!

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Kirle skriver:

Dejligt! Og nogle børn er da senere end andre uden at de har en god grund som Maria. En venindes pige gik først som 18mdr uden der var noget... Sådan er det nogen gange, så bestemmer de selv

Jeg gik også først som 18 måneder og betragter da mig selv som værende ret normal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.