Bind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Guldet

Jeg brugte de store bind de havde på sygehuset, og da jeg kom hjem havde jeg en pakke tena bind.. Jeg havde engang sendt min mand ud efter nogle bind.. og gæt hvad han kom hjem med.. tena bind.. hehe.. men nu kunne de da heldigvis blive brugt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Vidunderligeunger

jeg fik KS (bare til info) og de fem dage vi var indlagt deroppe brugte jeg bare sygehusets. havde lige vovet mig ud i et natbind efter 3 dage, men så sagde sygeplejersken (som hjalp mig på toilet, da Jesper ikke var på stuen) at det var altså for småt, på med en kvindeble !! okaaaay så, og dem tog jeg også en del af med hjem efter en uges tid hjemme skiftede jeg til natbind og det brugte jeg faktisk yderligere 4 uger :O for så at få mens 14 dage efter jeg stoppede med at bløde hehe

Anmeld

29. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De første par dage brugte jeg dem på hospitalet og så efterfølgende natbind, da jeg ikke blødte særlig meget

Anmeld

29. marts 2011

camillakrath

Tusind mange tak for alle de gode svar

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Jeg brugte de største "sygehusbleer" i tre uger

Anmeld

29. marts 2011

camillakrath

Laulund87 skriver:

Jeg brugte de største "sygehusbleer" i tre uger

Årh hold da op  Håber man kan få nogen med hjem, hvis man nu bløder så meget.

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

camillakrath skriver:

Hej tøser

Vi var til fødselsforberedelse sidste uge. Og fik at vide at vi blødte ret meget efter fødslen. Hvilke bind købte i til at bruge når i kom hjem fra sygehuset? Aner slet ikke hvor meget man bløder

Knus

Det er meget forskelligt hvor meget man bløder.
Jeg blødte som et vandfald med de fleste, men næsten intet efter mit kejsersnit.
EN god ide er at have lidt af hvert i huset..og her kan jeg anbefale at I køber nogle "Tena-natbind"
Det er godt nok nogle store, lange og tykke nogle..men de er dælme effektive...også til os der hele tiden bløder igennem alt ved alm. mens, hvor man ellers bliver nødt til at stå op om natten og skifte for ikke at flyde over, og skal skifte hver anden time for at undgå uheld i dagtimerne i de første par døgn.
Siden jeg opdagde dem, har jeg ekstremt sjældent uheld, hverken dag eller nat, og det synes jeg er skønt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

camillakrath skriver:

Årh hold da op  Håber man kan få nogen med hjem, hvis man nu bløder så meget.

Ja spørg endelig om det for det er nemlig meget forskelligt hvor meget man bløder! Jeg var en af de ekstreme

Anmeld

29. marts 2011

camillakrath

SussieThyssen skriver:

Det er meget forskelligt hvor meget man bløder.
Jeg blødte som et vandfald med de fleste, men næsten intet efter mit kejsersnit.
EN god ide er at have lidt af hvert i huset..og her kan jeg anbefale at I køber nogle "Tena-natbind"
Det er godt nok nogle store, lange og tykke nogle..men de er dælme effektive...også til os der hele tiden bløder igennem alt ved alm. mens, hvor man ellers bliver nødt til at stå op om natten og skifte for ikke at flyde over, og skal skifte hver anden time for at undgå uheld i dagtimerne i de første par døgn.
Siden jeg opdagde dem, har jeg ekstremt sjældent uheld, hverken dag eller nat, og det synes jeg er skønt.

Kærligst
Sussie

Tror altså jeg køber nogen Tena-bind. Det lyder til at mange er glade for dem  Og heller bruge noget der er lidt for stort. Orker ikke at bekymre mig om hvor meget jeg bløder til den tid.

Lige et dumt spørgsmål; hvorfor bløder man egentlig så meget?

Anmeld

29. marts 2011

camillakrath

Laulund87 skriver:

Ja spørg endelig om det for det er nemlig meget forskelligt hvor meget man bløder! Jeg var en af de ekstreme

Så er det altså også rart at "der er styr på tingene", eller hvad man siger!

Men så må de rådgive lidt oppe på sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.