Bind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

GUSO

Hej.. Jeg blødte altså rigtig meget, så jeg købte nogle tena bind og det fungerede rigtig godt.. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

camillakrath

Okay. Tænkte nemlig natbind. Er de ikke også mere behagelige at have på når man er øm og sådan?

Årh jeg glæder mig sådan til det blir min tur

Anmeld

28. marts 2011

VIPpigen

Snuppede også de store fra sygehuset de første par dage, efter 2 dage kunne jeg bruge natbind, efter 4 dage kunne jeg bruge alm.  om dagen og natbind til natten... og så var det minimalt resten af tiden hvad jeg blødte

Anmeld

28. marts 2011

camillakrath

Ja nemlig. Bare så man er sikker. Gider ikke gå og tænke over hvor meget/lidt der kommer. Der skal bare være styr på det.

Anmeld

28. marts 2011

merle2010

jeg brugte bleer de første 5 dage.. og ellers de tykke natbind.. men jeg blødte osse MEGET... og fuck hvor var jeg øm forneden

Anmeld

28. marts 2011

camillakrath

merle2010 skriver:

jeg brugte bleer de første 5 dage.. og ellers de tykke natbind.. men jeg blødte osse MEGET... og fuck hvor var jeg øm forneden

Årh hvor voldsomt. Var du bristet meget eller?

Anmeld

28. marts 2011

merle2010

camillakrath skriver:

Årh hvor voldsomt. Var du bristet meget eller?

ja jeg var bristet en del.. lå i hvert fald og blev syet 3 kvarter efter fødslen men blødte rigtig meget.. de tykke bleer fra sygehuset kunne jeg endda bløde igennem mistede osse rigtig meget blod og min blodprocent var meget lav tilsidst.. men de gjorde ikke noget ved det andet end jeg skulle spise jern.. kunne osse kun gå i nettrusser fra sygehuset.. hehe.. ikke specielt sexet..

Anmeld

29. marts 2011

TbCp

Jeg blødte rigtig rigtig meget!!!!

Jeg brugte de store tena bind i næsten to uger!!!

Anmeld

29. marts 2011

anmaj

jeg var 4 dage på sygehushotellet og brugte deres bleer der, og mine alm da jeg kom hjem...

men jeg skal denne gang huske at købe nogle tykke tena bind/bleer hvis mit vand går ligesom sidst... for det fossede ud af mig og jeg måtte bruge håndklædeR som bind i bilen for at skåne min svigermors bil.

Anmeld

29. marts 2011

Nadia&Daniel

Mileva skriver:

Napsede et par 'bleer' fra sygehuset, men ellers brugte jeg de helt tykke natbind den uges tid efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.