Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
Vi var til fødselsforberedelse sidste uge. Og fik at vide at vi blødte ret meget efter fødslen. Hvilke bind købte i til at bruge når i kom hjem fra sygehuset? Aner slet ikke hvor meget man bløder
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Napsede et par 'bleer' fra sygehuset, men ellers brugte jeg de helt tykke natbind den uges tid efter
Jeg brugte bare alm. Jeg blødte ikke ret meget.. Men "lån" et par fra sygehuset og så tag forbi og køb nogen når du har født så ved du bedre hvad dit behov er.
Okay. Er de bare inde på deres toilet så?
De alm billige nede fra Rema1000.. Jeg blødte meget meget lidt allerede efter de første 3-4 dage, så andet kunne slet ikke betale sig
Det gjorde de ihvertfald på Svendborg, men ellers så spørg da Tror ikke de vil sige nej hvis du bløder meget
brugte tena natbind det første stykke tid.. men ellers dem jeg bruger når jeg har min mens..
Okay. Når det er så forskelligt, så må jeg bare forbi supermarkedet efter fødslen
MorTilMalene skriver: brugte tena natbind det første stykke tid.. men ellers dem jeg bruger når jeg har min mens..
Tena brugte jeg også - de er guld værd de første par dage
Mileva skriver: Napsede et par 'bleer' fra sygehuset, men ellers brugte jeg de helt tykke natbind den uges tid efter
Samme her!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128