Bind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.005 visninger
40 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

camillakrath

Hej tøser

Vi var til fødselsforberedelse sidste uge. Og fik at vide at vi blødte ret meget efter fødslen. Hvilke bind købte i til at bruge når i kom hjem fra sygehuset? Aner slet ikke hvor meget man bløder

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Worldwide

Napsede et par 'bleer' fra sygehuset, men ellers brugte jeg de helt tykke natbind den uges tid efter

Anmeld

28. marts 2011

henh01

Jeg brugte bare alm. Jeg blødte ikke ret meget.. Men "lån" et par fra sygehuset og så tag forbi og køb nogen når du har født så ved du bedre hvad dit behov er.

Anmeld

28. marts 2011

camillakrath

Okay. Er de bare inde på deres toilet så?

Anmeld

28. marts 2011

Zeus

De alm billige nede fra Rema1000.. Jeg blødte meget meget lidt allerede efter de første 3-4 dage, så andet kunne slet ikke betale sig

Anmeld

28. marts 2011

Worldwide

Det gjorde de ihvertfald på Svendborg, men ellers så spørg da Tror ikke de vil sige nej hvis du bløder meget

Anmeld

28. marts 2011

MorTilMalene

brugte tena natbind det første stykke tid.. men ellers dem jeg bruger når jeg har min mens..

Anmeld

28. marts 2011

camillakrath

Okay. Når det er så forskelligt, så må jeg bare forbi supermarkedet efter fødslen

Anmeld

28. marts 2011

Clisolka

MorTilMalene skriver:

brugte tena natbind det første stykke tid.. men ellers dem jeg bruger når jeg har min mens..

Tena brugte jeg også - de er guld værd de første par dage 

Anmeld

28. marts 2011

sne190810

Mileva skriver:

Napsede et par 'bleer' fra sygehuset, men ellers brugte jeg de helt tykke natbind den uges tid efter

Samme her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.