Nan 1 eller nan 2?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

miinimeal

jeg vil mene nan 2 da nan 2 har ekstra jern som bebs bar brug for når de er over de 4 mdr,,(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

nvm

Mileva skriver:

Det ville jeg mener ja

Men ellers prøve at kontakte din sp hvis du helt vildt i tvivl

ville også ringe imorgen, men ville lige spørge alle jer kloge hoveder først hihi

Anmeld

28. marts 2011

Zeus

nvm skriver:

jeg ammer fuldt ud, men hun får en aften flaske vil det så sige jeg godt kan gi NAN2 somaften flaske?

Jeg ville give hende NAN1, hvis hun alligevel ikke får mere end den ene.. Men som de andre skriver, så spørg din sp... Vi giver overhovedet ikke nogen af tilskuds blandingerne, og hun er lige knap 5 mdr nu

Anmeld

28. marts 2011

Worldwide

nvm skriver:

ville også ringe imorgen, men ville lige spørge alle jer kloge hoveder først hihi

Nu ved jeg ikke om det er anderledes når du ammer fuldt ud ellers..

Vores får kun flaske, og vi er som sagt blevet anbefaldet at blive ved med at give NAN1 så længe så muligt. Og evt give tilskud af jern osv, hvis det skulle være nødvendigt

Anmeld

28. marts 2011

nvm

Zeus skriver:

Jeg ville give hende NAN1, hvis hun alligevel ikke får mere end den ene.. Men som de andre skriver, så spørg din sp... Vi giver overhovedet ikke nogen af tilskuds blandingerne, og hun er lige knap 5 mdr nu

det også den jeg har kørt med hele tiden

så forsætter jeg da bare

Anmeld

28. marts 2011

nvm

Mileva skriver:

Nu ved jeg ikke om det er anderledes når du ammer fuldt ud ellers..

Vores får kun flaske, og vi er som sagt blevet anbefaldet at blive ved med at give NAN1 så længe så muligt. Og evt give tilskud af jern osv, hvis det skulle være nødvendigt

hmm jeg må ha fat i min SP så, bare for at blive lidt kloger på det

Anmeld

28. marts 2011

nvm

28. marts 2011

Clisolka

Mileva skriver:

Vores SP sagde til os vi skulle bruge NAN1 så længe som muligt og at det slet slet ikke er nødvendigt at skifte til NAN2/3 fordi de er kosttilskud og ikke modermælk i den forstand som NAN1 er

Vi fik det samme at vide af vores SP - at der ikke er så meget forskel så vi behøves at skifte - så vi fortsætter på 1'eren  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.