Gi mig lige sparket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Vinker

sarahb skriver:

ja det er helt rigtigt..

Jeg var så smadret igår, mine hofter gjorde bare NAS!!! Synes også det var ret sejt gået.

kan skisme godt forstå du havde ondt. kunne udemærket godt den der smerte i hofterne, av av

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Vingummien

Vinker skriver:

javel  Ja den kage har godt nok også været tæt på at komme i skraldespanden mange gange.

Tak fordi du sparkede mig. Jeg har fri idag og planen er at jeg vil cykle ind til byen (der er lidt over 8km) og så kører jeg godt nok med Morten hjem igen. Og så sidde jeg lige og prøver at forklare mig selv at nogle maveøvelser hver morgen er en rigtig god ide

fik du cyklet

Anmeld

29. marts 2011

Vinker

Vingummien skriver:

fik du cyklet

yep yep det gjorde jeg

Anmeld

29. marts 2011

Barbamama

Åh altså jeg kan bare ikke sparke på folk der har samme last som mig selv for det er sådan en dejlig last (mens den står på)... Men jeg giver dig et lillebitte puf... He he

Anmeld

30. marts 2011

Klitgaard

jeg skal hvis sparke mig selv først. jeg kæmper også en kamp skal tabe mig 10-12 kg .går godt om dagen med at spise sundt men falder i om aftenen så træls kan heller ikke komme i gang med noget motion jeg går til zumba en gang om ugen men det er jo slet ikke nok . så jeg starter med at give mig selv et kæmpe spark.

Hilsen Rikke

Anmeld

30. marts 2011

Vinker

Klitgaard skriver:

jeg skal hvis sparke mig selv først. jeg kæmper også en kamp skal tabe mig 10-12 kg .går godt om dagen med at spise sundt men falder i om aftenen så træls kan heller ikke komme i gang med noget motion jeg går til zumba en gang om ugen men det er jo slet ikke nok . så jeg starter med at give mig selv et kæmpe spark.

Hilsen Rikke

åh ja der om aftenen når man sidder og hygger i sofaen, ja så er det bare svært ikke liiiige at hente nogle godter ude i skabet, suk. hvorfor forbinder os danskere hygge med at skulle guffe guffe

Anmeld

30. marts 2011

<3

Kun hvis du sparker lige retur!   For jeg lever ALT for usundt!

Anmeld

30. marts 2011

Vinker

Kirle skriver:

Kun hvis du sparker lige retur!   For jeg lever ALT for usundt!

Pas på hva du siger for jeg kan sparke Meeeeeget hårdt, ho hoooo :)

Idag har jeg nu spist meget fornuftigt. Dog fik jeg ikke cyklet hjem fra arbejde idag (har lidt over 8km) fordi det styrt regnede så min kæreste havde beordret mig til at tage bilen.

Anmeld

30. marts 2011

<3

Vinker skriver:

Pas på hva du siger for jeg kan sparke Meeeeeget hårdt, ho hoooo

Idag har jeg nu spist meget fornuftigt. Dog fik jeg ikke cyklet hjem fra arbejde idag (har lidt over 8km) fordi det styrt regnede så min kæreste havde beordret mig til at tage bilen.

Hæhæ

Ja har også selv været god idag! Intet usundt og motion, dejligt!

Anmeld

30. marts 2011

Dictes mor

Du skal bare igennem sådan en skiferie som jeg lige har, så taber man sige 6 kg... hmm jeg spøg til side. 

Er du helt stoppe med løbningen? Jeg var så småt på vej med det igen, men så blev jeg syg, men jeg skal igang igen, så jeg kan komme op og følge med dig inde på motionsdagbogen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.