Gi mig lige sparket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Vinker

Iiih altså... Nu er det altså virkelig ved at være tid til at gøre noget ved mine spisevaner. Igen igen er jeg faldet i et dybt hul og jeg trænger virkelig til at blive hjulpet op :(

Jeg spiser aaaaalt for meget og aaaalt for usundt - her på det sidste har jeg bare været så ligeglad med hvor usundt det har været. jeg har bare ladet mig drive af min meget madglade side og svaghed og alt det man bør holde sig fra, suk.

Men NU skal jeg sgu til at tage mig sammen! Jeg er også fuldstændig gået istå med at løbe. Har stort set ikke været ude og løbe i år 2011 og nu skriver snart april og + 4 kilo - pinligt :(

Please kom med en masse gode og forholdsvist sunde opskrifter eller ideer som kan give mig lysten til at komme i sving. Jeg sidder og blader løst i alle mine "I FORM"-blade, men kan slet ikke overskue de opskrifter. Synes altid der skal så mange mærkelige ingredienser i og så er det jeg står af når jeg ikke fatter det halve af det, piv.

PLEEEEEEASE SPARK MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hilsen Rikke, der lige har spist et stykke af den kage jeg kom til at bage igår (bedstefar med skæg, mums og UPS igen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

KWL

Vil nu hellere give dig et kærligt klap i måsen

Anmeld

28. marts 2011

Vinker

Kristinewl skriver:

Vil nu hellere give dig et kærligt klap i måsen

Åh altså Kristine

Anmeld

29. marts 2011

sarahb

har ikke noget motivation heller, spiser så meget lækkert. Me jeg har aftalt at jeg nu bare nyder det.. Gider ikke tænke over det mere
Men igår fik jeg da gået 9 km med barnevognen.

Anmeld

29. marts 2011

Vingummien

så letter du numsen og det er nu. Og hvad tror du man har skraldespande til? Det er til at smide kage ud i

Anmeld

29. marts 2011

Karo

Øhhhhhhhhh..................................

Jeg er nok ikke den rette til at komme med gode råd da jeg pt. sidder med et glas cola og en åben pose ostepops og så undre jeg mig lidt over at jeg stadig taber mig

Anmeld

29. marts 2011

Vinker

Vingummien skriver:

så letter du numsen og det er nu. Og hvad tror du man har skraldespande til? Det er til at smide kage ud i

javel  Ja den kage har godt nok også været tæt på at komme i skraldespanden mange gange.

Tak fordi du sparkede mig. Jeg har fri idag og planen er at jeg vil cykle ind til byen (der er lidt over 8km) og så kører jeg godt nok med Morten hjem igen. Og så sidde jeg lige og prøver at forklare mig selv at nogle maveøvelser hver morgen er en rigtig god ide ;)

Anmeld

29. marts 2011

Vinker

Karo skriver:

Øhhhhhhhhh..................................

Jeg er nok ikke den rette til at komme med gode råd da jeg pt. sidder med et glas cola og en åben pose ostepops og så undre jeg mig lidt over at jeg stadig taber mig

Mmmh mums ostepops

Anmeld

29. marts 2011

Vinker

sarahb skriver:

har ikke noget motivation heller, spiser så meget lækkert. Me jeg har aftalt at jeg nu bare nyder det.. Gider ikke tænke over det mere
Men igår fik jeg da gået 9 km med barnevognen.

man ska også ha lov til at nyde livet. det sagde jeg også til morten igår. jeg gider ikke gøre det surt for mig selv, men jeg vil bare gerne spise ordentligt til hovedmåltiderne og så ha lov til en gang imellem at spise det jeg har lyst til. hvis jeg nu får gang i motionen igen så kan jeg også bedre tillade mig at synde lidt. det er bare NU der skal gribes ind inden jeg heeeelt mister lysten til at gøre noget fordi jeg føler det er for sent....

9km er da også en god lang tur! jeg vil cykle ind til byen idag. der er lidt over 8km ;)

Anmeld

29. marts 2011

sarahb

Vinker skriver:

man ska også ha lov til at nyde livet. det sagde jeg også til morten igår. jeg gider ikke gøre det surt for mig selv, men jeg vil bare gerne spise ordentligt til hovedmåltiderne og så ha lov til en gang imellem at spise det jeg har lyst til. hvis jeg nu får gang i motionen igen så kan jeg også bedre tillade mig at synde lidt. det er bare NU der skal gribes ind inden jeg heeeelt mister lysten til at gøre noget fordi jeg føler det er for sent....

9km er da også en god lang tur! jeg vil cykle ind til byen idag. der er lidt over 8km

ja det er helt rigtigt..

Jeg var så smadret igår, mine hofter gjorde bare NAS!!! Synes også det var ret sejt gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.