Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: Hvor er det bare fantastisk at du er nået hertil og så med en ægte skøn og levende baby i mavsen. Jeg glæder mig til at se ham - har I fundet på et navn denne gang? Og du bærer bare den graviditet så smukt.
Hvor er det bare fantastisk at du er nået hertil og så med en ægte skøn og levende baby i mavsen. Jeg glæder mig til at se ham - har I fundet på et navn denne gang? Og du bærer bare den graviditet så smukt.
Tusind tak! Vi er ret sikre på, at det er en Birk denne gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin mave.. Dejligt hjørne at nå rundt om..
Ej hvor er tiden bar fløjet afsted... Kan huske da jeg læste indlæg om at du var gravid..
Bavianis skriver: Så rundede jeg et skønt hjørne! Nu er der kun 10 uger til termin, og skulle han blive født nu, så er det ikke længere livstruende, omend jeg selvfølgelig håber han bliver derinde indtil termin. Han virker til at have det godt, og sparker og mosler stadigt livligt. Når man lægger hånden på maven, kan man mærke lemmer der glider forbi derinde. OG: Kl 04.48 i nat/morges HIKKKEDE han!! DET har jeg (af en eller anden grund ) glædet mig vildt meget til, haha! Jordemoder skønnede ham til en smule under middel, men siger det er normalt, når hverken Gregers eller jeg selv var store ved fødslen og jeg heller ikke selv er så stor. Mavens størrelse var helt normal på kurven. Jeg synes dog den stigende vægt er begyndt at vise sig (+8 kg), men der er nok ikkke andet at gøre ved det end at lade være med at indtage søde sager - og det har jeg jo ikke tænkt mig! Knus og kram fra verdens lykkeligste Bavianis.
Så rundede jeg et skønt hjørne! Nu er der kun 10 uger til termin, og skulle han blive født nu, så er det ikke længere livstruende, omend jeg selvfølgelig håber han bliver derinde indtil termin.
Han virker til at have det godt, og sparker og mosler stadigt livligt. Når man lægger hånden på maven, kan man mærke lemmer der glider forbi derinde. OG: Kl 04.48 i nat/morges HIKKKEDE han!! DET har jeg (af en eller anden grund ) glædet mig vildt meget til, haha!
Jordemoder skønnede ham til en smule under middel, men siger det er normalt, når hverken Gregers eller jeg selv var store ved fødslen og jeg heller ikke selv er så stor. Mavens størrelse var helt normal på kurven.
Jeg synes dog den stigende vægt er begyndt at vise sig (+8 kg), men der er nok ikkke andet at gøre ved det end at lade være med at indtage søde sager - og det har jeg jo ikke tænkt mig!
Knus og kram fra verdens lykkeligste Bavianis.
Det er bare gået så stærkt med det hele synes jeg .. rigtig flot mave
hvor er det bare en smuk mave! Og hvor er det dejligt at være nået dertil hvor at det ok skal gå skulle du føde. Det giver en stor tryghed.
sikke en fin maveOg dejligt at han hikkerDet kan jeg da godt forstå at du har glædet dig tilDen tatovering du har ? Hvad skal den forestille?For mig ligner det et lille foster
Smuk smuk mave
Kruse90 skriver: sikke en fin maveOg dejligt at han hikkerDet kan jeg da godt forstå at du har glædet dig tilDen tatovering du har ? Hvad skal den forestille?For mig ligner det et lille foster
Hehe - ja det kan jeg da egentligt godt se! Det er nu et L og et e. L for min lillesøster LIse og e for min farmor Erna
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128