Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bavianis skriver: Hvis jeg må befamle din baby må du befamle min
Hvis jeg må befamle din baby må du befamle min
Det er en aftale...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HVor er du bare flot gravid
utroligt du allerede er SÅ langt..sys jo bare tiden er fløjet afsted
BTW. du er ikke glemt med de 2 lovede bodyer... det ligger klart til at blive sendt...men skal lige tage mig sammen
Hvor er det bare fantastisk at du er nået hertil og så med en ægte skøn og levende baby i mavsen. Jeg glæder mig til at se ham - har I fundet på et navn denne gang? Og du bærer bare den graviditet så smukt.
Super fin mave
Smuksak!!!
FLOT FLOT mave! Og 8kg er ingenting. Har selv taget 9 kg på og er kun i uge 26
Men tillykke med endnu en milepæl Glæder mig til jeg når dertil!
Ej en flot mave... Og han kommer jo lige om snart... Det er så vildt, og hvor bliver det bare spændende at se den lille fyr der ligger derinde. Og så vil jeg ærlig talt gerne vide hvor du har smidt de 8 kg henne, I DON'T GET IT.... Altså jeg tog 12 på og fødte i uge 36 (35+2) og de kunne sagtens ses på røven
Bavianis skriver: Tak skal du have Altså af en eller anden grund, så har jeg bare glædet mig VILDT meget til at mærke ham hikke - aner ikke hvorfor. Måske sådan noget "skal vi prøve noget nyt nu"-behov? Vi tror han skal hedde Birk
Tak skal du have
Altså af en eller anden grund, så har jeg bare glædet mig VILDT meget til at mærke ham hikke - aner ikke hvorfor. Måske sådan noget "skal vi prøve noget nyt nu"-behov?
Vi tror han skal hedde Birk
Alle førstegangsting i graviditeten er fedt! Smukt navn
Hvor er du bare fin Smuk mave
Smuk mave!
Kan godt forstå du er glad for at have rundet dét hjørne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128