Abekatten 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.940 visninger
36 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Bavianis

Så rundede jeg et skønt hjørne! Nu er der kun 10 uger til termin, og skulle han blive født nu, så er det ikke længere livstruende, omend jeg selvfølgelig håber han bliver derinde indtil termin.

Han virker til at have det godt, og sparker og mosler stadigt livligt. Når man lægger hånden på maven, kan man mærke lemmer der glider forbi derinde. OG: Kl 04.48 i nat/morges HIKKKEDE han!! DET har jeg (af en eller anden grund ) glædet mig vildt meget til, haha!

Jordemoder skønnede ham til en smule under middel, men siger det er normalt, når hverken Gregers eller jeg selv var store ved fødslen og jeg heller ikke selv er så stor. Mavens størrelse var helt normal på kurven.

Jeg synes dog den stigende vægt er begyndt at vise sig (+8 kg), men der er nok ikkke andet at gøre ved det end at lade være med at indtage søde sager - og det har jeg jo ikke tænkt mig!

Knus og kram fra verdens lykkeligste Bavianis.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

NinaNymannMadsen

sikke en fin mave.

terminen nermer sig med hastige skridt.

Anmeld

28. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

hvor er du bare fin gravid

Altid dejligt at nå en ny uge.. både med at ricikoen er mindre for at blive født for tidligt men også at terminen nærmer sig... det er bare super lækkert..

mor til Isabel og Shane 

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

Wauw du er smuk! Kan sagtens følge "nu-klarer-han-den" milepælstanken! Tillykke med den!

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

SMUKT!!!

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

Bavianis skriver:

Så rundede jeg et skønt hjørne! Nu er der kun 10 uger til termin, og skulle han blive født nu, så er det ikke længere livstruende, omend jeg selvfølgelig håber han bliver derinde indtil termin.

Han virker til at have det godt, og sparker og mosler stadigt livligt. Når man lægger hånden på maven, kan man mærke lemmer der glider forbi derinde. OG: Kl 04.48 i nat/morges HIKKKEDE han!! DET har jeg (af en eller anden grund ) glædet mig vildt meget til, haha!

Jordemoder skønnede ham til en smule under middel, men siger det er normalt, når hverken Gregers eller jeg selv var store ved fødslen og jeg heller ikke selv er så stor. Mavens størrelse var helt normal på kurven.

Jeg synes dog den stigende vægt er begyndt at vise sig (+8 kg), men der er nok ikkke andet at gøre ved det end at lade være med at indtage søde sager - og det har jeg jo ikke tænkt mig!

Knus og kram fra verdens lykkeligste Bavianis.

Yes yes yes!  Hvor er du fin Jeg glæder mig så meget på dine vegne til den lille mand kommer til verden. Det bliver fantastisk for jer. Har I fundet et navn?

Laura hikkede 2-3 gange dagligt de sidste 8 uger af graviditeten

Anmeld

28. marts 2011

otlitrom

Yay! Han hikker!! Det ved jeg du har glædet dig til! Men du kan måske godt forvente at det bliver på de mest tossede tidspunkter.. Sådan er det med krølfisen i hvert fald

Du er stang lækker! Og stadig i delikat undertøj.. Slet ikke misundelig! Eller jeg er måske ikke, men jeg tror bjørnen er.. Det er for længst lagt bagest i skabet herhjemme. Mine ben ligner natursvamp pga. væske

Du er en smuk vicepræsident, i alle de klubber vi nu kan finde på!

Anmeld

28. marts 2011

Bavianis

Baagøe skriver:

Yes yes yes!  Hvor er du fin Jeg glæder mig så meget på dine vegne til den lille mand kommer til verden. Det bliver fantastisk for jer. Har I fundet et navn?

Laura hikkede 2-3 gange dagligt de sidste 8 uger af graviditeten

Tak skal du have

Altså af en eller anden grund, så har jeg bare glædet mig VILDT meget til at mærke ham hikke - aner ikke hvorfor. Måske sådan noget "skal vi prøve noget nyt nu"-behov?

Vi tror han skal hedde Birk

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

Hvor er det en fin abekatte-grotte, Susanne! 

(Ej, det lød faktisk lidt klamt...)

Fin er mavsen i hvert fald!

Lige et sidespring: Hvad forestiller tat'en?

Anmeld

28. marts 2011

Bavianis

kitty skriver:

Yay! Han hikker!! Det ved jeg du har glædet dig til! Men du kan måske godt forvente at det bliver på de mest tossede tidspunkter.. Sådan er det med krølfisen i hvert fald

Du er stang lækker! Og stadig i delikat undertøj.. Slet ikke misundelig! Eller jeg er måske ikke, men jeg tror bjørnen er.. Det er for længst lagt bagest i skabet herhjemme. Mine ben ligner natursvamp pga. væske

Du er en smuk vicepræsident, i alle de klubber vi nu kan finde på!

YYAAYY! HIKNING!!! Det er bare så fedt, haha!

Og til orientering: trusserne er nogen af de eneste jeg stadig kan passe, da jeg i sin tid købte dem ca. 10 numre for store...  

Jeg er blevet ret velpolstret! Der blev også taget et andet billede i lørdags, hvor jeg står foran 2 store vinduer lige i solen. Dem valgte jeg så IKKE at gemme, for da de toner sig frem på computerens skærm, er det første der slår mig: dej-bjerget fra Bamses planet!!!

Scary!

Så det der med et par gange sol nu hvor jeg går på barsel tror jeg at jeg vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.