En tur på Vesuv.. med barn på slæb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

N&J

Baagøe skriver:

Laura og jeg skal ud og rejse - destinationen er endnu ikke fastlagt, men på charterferie, det skal vi!

Hvorfor da?

Bare af nysgerrighed, håbede lidt på jeg kunne lokke lidt med en samsø festival..  ej, det var faktisk fordi du sidste år var afsted med en veninde, og jeg tænkte du nok skulle afsted igen, men vidste ikke om du skulle afsted alene i år - for i så fald ville jeg meget gerne høre om hvor, er der børnevenligt, og er det muligt at tage afsted helt alene uden at ferien ryger.. tænkte at hvis der var nogen der skulle afsted så var det nok dig.. hihi

Jeg vil gerne til udlandet næste år, men jeg vil kun hvis jeg faktisk får noget ud af ferien - hvis du forstår, det hele er jo lidt nemmere herhjemme, der har vi alt lige ved hånden.. så det var rent nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Pige2009

N&J skriver:

Bare af nysgerrighed, håbede lidt på jeg kunne lokke lidt med en samsø festival..  ej, det var faktisk fordi du sidste år var afsted med en veninde, og jeg tænkte du nok skulle afsted igen, men vidste ikke om du skulle afsted alene i år - for i så fald ville jeg meget gerne høre om hvor, er der børnevenligt, og er det muligt at tage afsted helt alene uden at ferien ryger.. tænkte at hvis der var nogen der skulle afsted så var det nok dig.. hihi

Jeg vil gerne til udlandet næste år, men jeg vil kun hvis jeg faktisk får noget ud af ferien - hvis du forstår, det hele er jo lidt nemmere herhjemme, der har vi alt lige ved hånden.. så det var rent nysgerrighed

Samsø Festival...? Det var jeg ikke på sidste år Vi tager en all inclusive ferie, for så skal man ikke sørge for noget som helst!  Pengene er lagt til side i oktober, hvor børnepengene gik ind

Anmeld

8. april 2011

Pige2009

N&J skriver:

Jeg tror jeg misforstod dig. Ja, vi var i Bulgarien i en lille by, Obzor, sidste år. Der var virkelig børnevenligt på hotellet, så vi havde en kanon tur!  Det kan anbefales...

Anmeld

8. april 2011

N&J

Baagøe skriver:

Samsø Festival...? Det var jeg ikke på sidste år Vi tager en all inclusive ferie, for så skal man ikke sørge for noget som helst!  Pengene er lagt til side i oktober, hvor børnepengene gik ind

Det ved jeg godt, det var bare for sjov, jeg overvejer at tage på samsø festival med Nikita i år. 

Nej, det var netop fordi jeg kunne huske at du havde været afsted sidste år, men så vidt jeg husker sammen med en veninde? mere om I så skulle helt alene afsted i år, for hvis/når jeg vælger at afprøve at tage til udlandet med Nikita bliver det jo helt alene, så jeg var bare nysgerrig om jeg kunne få fif fra dig i år.. hihi

Anmeld

11. april 2011

Pige2009

N&J skriver:

Det ved jeg godt, det var bare for sjov, jeg overvejer at tage på samsø festival med Nikita i år. 

Nej, det var netop fordi jeg kunne huske at du havde været afsted sidste år, men så vidt jeg husker sammen med en veninde? mere om I så skulle helt alene afsted i år, for hvis/når jeg vælger at afprøve at tage til udlandet med Nikita bliver det jo helt alene, så jeg var bare nysgerrig om jeg kunne få fif fra dig i år.. hihi

Ja, vi var i Bulgarien med min veninde og hendes datter sidste år og det gik bare super godt.

Et godt råd vil være, at I flyver, så det ikke bliver alt for sent om aftenen, at I ankommer på destinationen, for Laura var simpelthen så bombet sidste år, da vi først var det omkring midnat. Ellers bare sørg for at finde et børnevenligt sted med pool, som løbende bliver dybere, så Nikita kan løbe i vandkanten, mens du nyder solen fra solvognen samtidig med du holder øje med hende. Til syvende og sidst, vil jeg anbefale "All inclusive" for så skal du INTET lave og I kan bare hygge og hoklde ferie uden pligter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.