Ih, hvor lyder det fedt! Super tur I har haft der 
Op på Vesuv.... Med KLAPVOGN?! Hold da op. Hatten af for dig! Jeg gik derop i løbetøj og løbesko og sveden løb af mig da jeg kom derop (det var så også om sommmeren) det var SÅ hårdt!
Jeg boede selv i Napoli - en umådeligt beskidt by, der var fyldt med illegale indvandrere. Men jeg havde en FED tur! Til trods for at flere fra min klasse fik madforgiftning og vores lærere mente at vi skulle se slummen - hold da op. Små børn der var så agressive, at de tændte brandhaner imod os. Den by skal jeg aldrig tilbage til 
Pompeji er noget af det vildeste jeg har oplevet. Jeg har læst så meget om udbruddet i 79 og selve byen og interesserer mig SÅ meget om oldtildskunstskab, så det var en drøm der gik i opfyldelse at se den by - så I afstøbningerne af de forstenede mennesker? Og bordellet?
Det var ret komisk!
Vi gik fra parkeringspladsen og helt op på toppen, Nikita gik selv, men ja det var en hård tur, da vi skulle ned var hun selvfølgelig blevet træt så der måtte jeg have hende på ryggen, der var jeg godt nok også ved at skride flere gange, men hun sad i klapvogn det meste af turen ned af vulkanen og hele vejen hen til stationen - de 18 km var ihvertfald nok for mig for den dag..
Jeg syntes også pompeii var noget helt specielt, vi så menneskerne og bodellet
- har også selv set adskellige dok om vesuv og pompeii - så det var en kæmpe drøm der gik i opfyldelse
men Vesuv var nok lidt større for mig, men det var vildt spændende - heldigvis boede vi i udkanten af Napoli så jeg så intet af det du beskrev - heldigvis, vi var ellers blevet advaret om lommetyve osv. men oplevede intet af det - men nu havde jeg jo også en bambina med.. 
Anmeld