Hvor mange er " far, mor & børn?" herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Fenja09

Anitta Kristiansen skriver:

okay så må jeg se til den tid faren er der ikke men der er en anden i stedet svarer om 7 måneder om det er far mor og barn så

Hehe det skal du være hjertelig velkommen til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Gittemor09

Jeg har stemt andet... selv om det jo er far+mor+børn...

far (brian) - har sofie på 5 fra tidligere forhold...

mor (mig - har sofie på 1½ fra tidligere forhold...

desværre blev min drøm om den biologiske far mor og barn ikke til noget... men er lykkelig for min nuværende kæreste og hans datter...

ja, de hedder sofie begge to.. selvom vi har kendt hinanden i 13 år har vi ikke før da min var 3 mdr tænkt over at de hedder det samme... men det fungerer fint... et navn at huske

Anmeld

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Hehe det skal du være hjertelig velkommen til

lyder godt  

Anmeld

28. marts 2011

eElak

Jeg bor alene med min søn - den bedste beslutning jeg kunne træffe på vores alle sammens vegne, selvom det da er ærgeligt at vi ikke kunne fungere som familie. 

Anmeld

28. marts 2011

eElak

Gittemor09 skriver:

Jeg har stemt andet... selv om det jo er far+mor+børn...

far (brian) - har sofie på 5 fra tidligere forhold...

mor (mig - har sofie på 1½ fra tidligere forhold...

desværre blev min drøm om den biologiske far mor og barn ikke til noget... men er lykkelig for min nuværende kæreste og hans datter...

ja, de hedder sofie begge to.. selvom vi har kendt hinanden i 13 år har vi ikke før da min var 3 mdr tænkt over at de hedder det samme... men det fungerer fint... et navn at huske

Kan godt lide din kommentar... *fnis*

Kan forestille mig at i hører for det ret tit 

Anmeld

28. marts 2011

Tip!

har stemt mor og børn... Bor alene med min søn

Anmeld

28. marts 2011

Gittemor09

KaLee skriver:

Kan godt lide din kommentar... *fnis*

Kan forestille mig at i hører for det ret tit 

yepp.. vi har hørt den rimelig tit... når vi er nogle steder står folk forarget og kigger på os.. "HEDDER DE BEGGE TO SOFIE".... "hvorfor har i givet dem samme navn"...

jo nu skal du høre her lille frue.. det er simpelthen fordi vi er så glemsomme, så for os er det nemmere med et navn....

Anmeld

28. marts 2011

LinLin

Fenja09 skriver:

Det ville jeg nok stadig lade gå som "far, mor og børn",  i hvert fald taget ud fra, at du og din kæreste har et barn sammen og bor sammen - men når du så har et barn til med en anden, så kan det være at det skal gå under " andet" - det er vel som man selv lige opfatter det

Min kæreste har så også en søn der er her hver anden weekend, så tror bare jeg stemmer "andet"

Anmeld

28. marts 2011

Mary

Far, mor og 3 børn 

Anmeld

28. marts 2011

4kløver

Vi er mor og far og et fælles og mine 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.