Hvor mange er " far, mor & børn?" herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

132319

Mor og børn her 

Jeg er selvfølgelig lidt ærgerlig over at have to børn med to mænd og endnu ikke har fået den der familieidyl som alle vel drømmer om. Omvendt så er jeg simpelthen blevet så forvendt med at bo alene, at jeg faktisk har rigtig svært ved forstille mig tanken om at skulle bo sammen med en mand  Jeg nyder at jeg bestemmer en og alene over indretning, indkøb osv.

Men mon ikke der dukker en mand op til mig en dag -Hvis ikke, så går det nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg har skrevet mor og barn. med hvad så med dem med bonusbørn?  

Anmeld

28. marts 2011

Maise86

Herhjemme er vi en stor fælles lykkelig familie  Ikke noget med "dine-mine-og-vores børn" herhjemme. Kun vores to fælles guldklumper!

Anmeld

28. marts 2011

sne190810

Her bor vi mor+barn.  Farmand bor i egen lejlighed 10 minutter væk.

Jeg har ikke travlt med at vi skal flytte sammen, vi skal være sammen i maaaange år frem.  Der er mange personlige som praktiske ting som spiller ind under at det lige pt. er sådan. 

Men ude i fremtiden så lur mig om vi ikke ender under samme tag ..

Anmeld

28. marts 2011

2babygirls

Her er der også far, mor og baby i huset

Anmeld

28. marts 2011

lounika

Fenja09 skriver:

Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre.

Kilde: Danmarks statistik

Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ?

Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen

/Fenja

hos os bliver vi far- mor- baby +   far - datter på 3...

vi har en lille ny på vej men også min kæreste har en datter på 3 der bor her en uge af gangen skifte dag vær fredag..

Anmeld

28. marts 2011

Bas

Vi er far, mor og lille Ela

Anmeld

28. marts 2011

lounika

Anitta Kristiansen skriver:

jeg har skrevet mor og barn. med hvad så med dem med bonusbørn?  

skrev andet..

er i samme situation med bonus børn  :0)

Anmeld

28. marts 2011

132319

Fenja09 skriver:

Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre.

Kilde: Danmarks statistik

Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ?

Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen

/Fenja

Jeg havde i øvrigt ikke troet at det var så mange, nærmere 50/50 eller endda et overtal af skilsmissebørn 

Anmeld

28. marts 2011

Faith

Far, mor og børn her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.