Hvor mange er " far, mor & børn?" herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Fenja09

Anitta Kristiansen skriver:

jeg har skrevet mor og barn. med hvad så med dem med bonusbørn?  

Ja jeg må indrømme at jeg ikke lige har tænkt på bonus-børnene, men så må det gå under "andet" eller " far, mor og børn", hvis man har børn som bor hjemme og så der kommer bonus-børn engang imellem. Vil stadig sige at det for den familie er en "far, mor og børn" familie, selvom bonus-børnene kun kommer f.eks hver anden weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

SaNiNa

Her er vi far mor og barn far arbejder dog i Norge lige pt og kun hjemme en uge hver 14dag

Anmeld

28. marts 2011

wamse

mor + børn 

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

Har svaret Mor og Børn

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

MHK skriver:

Mor og børn her 

Jeg er selvfølgelig lidt ærgerlig over at have to børn med to mænd og endnu ikke har fået den der familieidyl som alle vel drømmer om. Omvendt så er jeg simpelthen blevet så forvendt med at bo alene, at jeg faktisk har rigtig svært ved forstille mig tanken om at skulle bo sammen med en mand  Jeg nyder at jeg bestemmer en og alene over indretning, indkøb osv.

Men mon ikke der dukker en mand op til mig en dag -Hvis ikke, så går det nok 

Alle vores "drømme og idealer" kan ikke gå i opfyldelse, så synes ikke du skal ærge dig - du har jo trods alt fået to dejlige børn ud af det  og kan godt forstå, hvis du ville have lidt svært ved at bo sammen med en mand når du er vant til at beslutte og bestemme alt i din/jeres hverdag.

Og tror nu nok at der skal komme en mand, som passer ind hos dig og børnene, du har jo masser af tid til at finde ham i

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

MHK skriver:

Jeg havde i øvrigt ikke troet at det var så mange, nærmere 50/50 eller endda et overtal af skilsmissebørn 

Jeg troede også at tallet var lavere end de 73 %, og at der var flere enlige forældre....

Anmeld

28. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Ja jeg må indrømme at jeg ikke lige har tænkt på bonus-børnene, men så må det gå under "andet" eller " far, mor og børn", hvis man har børn som bor hjemme og så der kommer bonus-børn engang imellem. Vil stadig sige at det for den familie er en "far, mor og børn" familie, selvom bonus-børnene kun kommer f.eks hver anden weekend

okay så må jeg se til den tid faren er der ikke men der er en anden i stedet svarer om 7 måneder om det er far mor og barn så

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

DAs mor skriver:

Hmm.. Ved ikke hvad jeg skal svare: Jeg har Adam sammen med Ricki, som jeg bor sammen med - men jeg har også David som ikke er Ricki's....

Det ville jeg nok stadig lade gå som "far, mor og børn",  i hvert fald taget ud fra, at du og din kæreste har et barn sammen og bor sammen - men når du så har et barn til med en anden, så kan det være at det skal gå under " andet" - det er vel som man selv lige opfatter det

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

Far, mor og barn her

Anmeld

28. marts 2011

MinWilliam

vi er far mor og barn herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.