kære piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2008

Loggidut

jammen tynen, du ved jo det ikke er de fremmede du skal frygte...jeg har huset fyldt med ting du kan være spooked over:'(8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

ja her har vi beviset for det ikke er ivf eller mig....eller kaufie for vi er ikke oppe.....og ville havde skrevet hos i stedet for oppe hos....så marco kom bare frit frem...knus fra sloggi, som kan se ano-indlæg ikke ville virke for os

landlig fyr skriver:

jeg skriver til jer her for at sige jeg har fulg jer i noget tid.hvis i nogensinde gerne vil have en ny kærest så skriv til mig. jeg synes i er sjove og underholdend og vil selv gerne have børn,men det kan jeg ikke. så dine børn er mine børn
kærlig hilsen og håber i allesamen må få en go wikendt over ved loggi. håber at se jer, måske kører jeg lige forbi

Ja, nu skriver fyren jo faktisk "over", så måske er det en fra øen?

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Hold din kæft Bacon!! :)

Du´nasty!;)

Trine

LOL!
Det er da mega grinern, det her.
Hatten af for Marco2, hun har sgu humor!

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

ivfmarie skriver:

Loggidut skriver:

ja her har vi beviset for det ikke er ivf eller mig....eller kaufie for vi er ikke oppe.....og ville havde skrevet hos i stedet for oppe hos....så marco kom bare frit frem...knus fra sloggi, som kan se ano-indlæg ikke ville virke for os

landlig fyr skriver:

jeg skriver til jer her for at sige jeg har fulg jer i noget tid.hvis i nogensinde gerne vil have en ny kærest så skriv til mig. jeg synes i er sjove og underholdend og vil selv gerne have børn,men det kan jeg ikke. så dine børn er mine børn
kærlig hilsen og håber i allesamen må få en go wikendt over ved loggi. håber at se jer, måske kører jeg lige forbi

Ja, nu skriver fyren jo faktisk "over", så måske er det en fra øen?

EJ, hvad?
Forstår ikke.
Hvad plejer I at sige, I Nordjyder da?
Hvem kommer fra Sjælland i morgen da?

Mette - stadig RET sikker på det er Marco2, nu da tynen er gået fri

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

hmmm...tror fandme det er susan....(?)

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

Hvorfor Loggi?
Har Susan overset et spor eller?

Trine - Der er ved at freaky lidt out! Tænk hvis jeg bliver trængt op i en krog på badeværelset imorgen! YAIKS!!!:S

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

Tynen skriver:

Hvorfor Loggi?

Trine - Der er ved at freaky lidt out! Tænk hvis jeg bliver trængt op i en krog på badeværelset imorgen! YAIKS!!!:S

Altså af en ånd, vel at mærke! :)

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

hmmm...tror fandme det er susan....(?)

Hmm...
SUSAN??
Tja, hun kommer vel fra ... er det ikke Falster?

Mette - lidt vildledt

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

ja ånder har vi da en del af....lol...aj jeg skal nok spooke dig i morgen...bare rolig...lol...nej den med susan var mest bare for at sige en masse om ingen ting...ved nu marco er busse-Lejfen

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Hvorfor Loggi?

TYNEN, hallooo.
Landlig fyr kommer da ikke. Det er jo en joke, du må ikke blive bange.
Selvom: Vi voksne kan også være bange...lal lalla... og synge lange, lange, bange sange...
OM LANDLIG FYR!!!
Uh uh, kan være han er i sammensværgelse med den flok jeg sender ud til dig lige om lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.