kære piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
37 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

landlig fyr

jeg skriver til jer her for at sige jeg har fulg jer i noget tid.hvis i nogensinde gerne vil have en ny kærest så skriv til mig. jeg synes i er sjove og underholdend og vil selv gerne have børn,men det kan jeg ikke. så dine børn er mine børn
kærlig hilsen og håber i allesamen må få en go wikendt over ved loggi. håber at se jer, måske kører jeg lige forbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

Astrid P

HAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA.... Najs!

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

!!!!!!!!!!!!
STOP SÅ.
Tynen er det dig?
Marco2 har ikke været på længe.

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

HARH!!!

Men det er fandme ikke mig anyways, Bacon!

Trine - Der lige skal tjekke om Marco2 er offline :D

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

nu har vi det fandme sjovt.....aj marco...du er for nasty....låååååål....kan lige se sådan en land-fyr dukke op i støvler smurt ind i kolort....lååååål......aj fuck, nu skal jeg brække mig af grin8D

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

AHA, der har vi jo svaret, min kære Sherlock...

Mette - som snart logger af-frivilligt, ryger alligevel af det net hele tiden, er det stormen?

Anmeld

22. februar 2008

ivfmarie

landlig fyr skriver:

jeg skriver til jer her for at sige jeg har fulg jer i noget tid.hvis i nogensinde gerne vil have en ny kærest så skriv til mig. jeg synes i er sjove og underholdend og vil selv gerne have børn,men det kan jeg ikke. så dine børn er mine børn
kærlig hilsen og håber i allesamen må få en go wikendt over ved loggi. håber at se jer, måske kører jeg lige forbi

Følger koen med?

Anmeld

22. februar 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

nu har vi det fandme sjovt.....aj marco...du er for nasty....låååååål....kan lige se sådan en land-fyr dukke op i støvler smurt ind i kolort....lååååål......aj fuck, nu skal jeg brække mig af grin8D

PAS NU PÅ, Sloggi.
Ellers bliver tynen bare bange, fordi hun tror landlig fyr virkelig kligger forbi!

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

ja her har vi beviset for det ikke er ivf eller mig....eller kaufie for vi er ikke oppe.....og ville havde skrevet hos i stedet for oppe hos....så marco kom bare frit frem...knus fra sloggi, som kan se ano-indlæg ikke ville virke for os

landlig fyr skriver:

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

Hold din kæft Bacon!! :)

Du´nasty!;)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.