Jeres erfaring med g-testen ved navn : "Graviditet-?" ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ring til lægen og få dem til at tage en blodprøve. De kan fortælle dig et mere korrekt svar, de kan måle HCG niveu i dit blod over et par blodprøver. Tror hurtigt man kan stirre sig blindt på div. test, når man tester så meget

Jeg har både brugt apotekets og dem fra netto. Begge med bragende positive streger. Jeg har prøvet at teste 1 dag før forventet mens og den var negativ, for så at teste dagen efter på dagen for forventet mens, hvor den har været bragende positiv

Så på dagen her. 3. gang, var jeg gået 5 dage over og der var heller ingen tvivl om svaret

Pøj pøj med det.

*Camilla 13+5

Oki hihi. Ja om en uges tid eller måske 2 smutter jeg til lægen, han skal alligevel tjekke lillepigen (3 mdr vaccine) :s. Så kan han vel tage mig med os. Men håber på en positiv klar test inden da : )

Og tak skal du ha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Hihi det er skam helt iorden, jeg vil jo gerne høre sandheden fra jer, og du kan jo sagtens have ret.  Må nok bestille tid hvis ikke jeg får en klart tydligere om nogle dage.

har du fået testet igen!?

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

har du fået testet igen!?

Ja det har jeg, urinprøve ved lægen var negativ, blodprøve ved lægen var hcgét kun 2. Så os negativ, senere en clear blue og en valmet som var negativ ;(

Men efter jeg har testet nok falsk positiv så mange gange skal jeg have taget endnu en urinprøve ved lægen her mandag, men den er sikkert os negativ.. 

Anmeld

7. april 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Ja det har jeg, urinprøve ved lægen var negativ, blodprøve ved lægen var hcgét kun 2. Så os negativ, senere en clear blue og en valmet som var negativ ;(

Men efter jeg har testet nok falsk positiv så mange gange skal jeg have taget endnu en urinprøve ved lægen her mandag, men den er sikkert os negativ.. 

øv...

stort kram!!!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

øv...

stort kram!!!

Ja rigtig øv Men tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.