PLS læs : )
Ja en "kort" historie.
Til at starte med, (Har ikke fået min mens siden jeg fødte, bare hvis nogen spørger hvor langt jeg er gået over tid : )) Så det aner jeg ikke : ) hehe
Jeg har på stribevis siden starten af måneden, testet pos, neg, pos, neg hele tiden i 2-3 uger i træk, og pga det måtte jeg jo liiige teste et par gange om dagen ! Til at blive sindsyg af, men så til sidst når jeg testede var de alle forholdsvis negative, så tænkte "ENDELIG ET KLART SVAR"
Tog tilmed en NEG Clear blue ! Men skønt var det da at få bare ET samlet svar.. De test som jeg har brugt har været Valmed, Clear blue og billig strimmel test!
MEN så har jeg ikke testet sådan rigtig i over en uge. Tænker nu at jeg vil prøve et andet mærke, da Valmet har drillet MEGET, køber så en meget tynd stav fra en daglig brugs, rigtig dum stav, men den viser meget utydelig pos.
Igår køber jeg en test i en anden brugs som hedder "Graviditet-?" Den viser skisme MEGET UTYDELIG lyserøs POS ??(Testet med eftermiddags urin, har før prøvet at det er bedst for mig at teste med) Køber så en magen til idag da den test "Graviditet-?" er den bedste jeg indtil nu har prøvet, læsefeltet er meget bredt og den pos streg igår var den tydligste jeg hidtil har taget, men ja tog en mere idag (morgen urin) og den var os "pos" , men i hvert fald kun halvt så tydelig som den igår. Men ja, prencippet er 2 "pos" tester.
Hvad er jeres erfarring med "Graviditet-?" testen, hvor langt var du henne da du testede ?
Hvor tydelig var svaret ?
Andre erfarringer ?
Hvad tænker du om det her jeg har forklaret ? Tror du den er der ?? 

Tester igen på et tidspunkt, burde jo nok vente noge dage, men nu må vi se hvor længe jeg kan vente : )
I får selvfølgelig lige nogle billeder, af den test jeg tog igår, som er den hidtil "flotteste" med 2 streger. Den er virkelig sværd at se, vip evt skærmen på din pc, haha ;D