Jeres erfaring med g-testen ved navn : "Graviditet-?" ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

PLS læs : )

Ja en "kort" historie.

Til at starte med, (Har ikke fået min mens siden jeg fødte, bare hvis nogen spørger hvor langt jeg er gået over tid : )) Så det aner jeg ikke : ) hehe

Jeg har på stribevis siden starten af måneden, testet pos, neg, pos, neg hele tiden i 2-3 uger i træk, og pga det måtte jeg jo liiige teste et par gange om dagen ! Til at blive sindsyg af, men så til sidst når jeg testede var de alle forholdsvis negative, så tænkte "ENDELIG ET KLART SVAR"  Tog tilmed en NEG Clear blue ! Men skønt var det da at få bare ET samlet svar.. De test som jeg har brugt har været Valmed, Clear blue og billig strimmel test!

MEN så har jeg ikke testet sådan rigtig i over en uge.  Tænker nu at jeg vil prøve et andet mærke, da Valmet har drillet MEGET, køber så en meget tynd stav fra en daglig brugs, rigtig dum stav, men den viser meget utydelig pos.

Igår køber jeg en test i en anden brugs som hedder "Graviditet-?" Den viser skisme MEGET UTYDELIG lyserøs POS ??(Testet med eftermiddags urin, har før prøvet at det er bedst for mig at teste med) Køber så en magen til idag da den test "Graviditet-?" er den bedste jeg indtil nu har prøvet, læsefeltet er meget bredt og den pos streg igår var den tydligste jeg hidtil har taget, men ja tog en mere idag (morgen urin) og den var os "pos" , men i hvert fald kun halvt så tydelig som den igår. Men ja, prencippet er 2 "pos" tester.

Hvad er jeres erfarring med "Graviditet-?" testen, hvor langt var du henne da du testede ?

Hvor tydelig var svaret ?

Andre erfarringer ?

Hvad tænker du om det her jeg har forklaret ? Tror du den er der ??

Tester igen på et tidspunkt, burde jo nok vente noge dage, men nu må vi se hvor længe jeg kan vente : )

I får selvfølgelig lige nogle billeder, af den test jeg tog igår, som er den hidtil "flotteste" med 2 streger.  Den er virkelig sværd at se, vip evt skærmen på din pc, haha ;D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

signe.

Altså kan godt ane en streg mere i det 1 billede, men de andre ser godt nok negative ud er det ønsket? hvor lang tid gik dr før stregen kom?

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-Hasse skriver:

Altså kan godt ane en streg mere i det 1 billede, men de andre ser godt nok negative ud er det ønsket? hvor lang tid gik dr før stregen kom?

Ja det er meget ønsker : ) I virkeligheden er den jo selvfølgelig tydligere, gal det var svært at fange med mobilen : )

Stregen kom inden for tiden, nogle minutter, der må med den her test max gå 10 min, men stregerne kom længe inden det.

Altså det er svært at se,men på billederne kan jeg selv se 2 streger på dem alle, måske det er dordi jeg ved hvor stregerne sidder.

Anmeld

28. marts 2011

signe.

Anonym skriver:

Ja det er meget ønsker : ) I virkeligheden er den jo selvfølgelig tydligere, gal det var svært at fange med mobilen : )

Stregen kom inden for tiden, nogle minutter, der må med den her test max gå 10 min, men stregerne kom længe inden det.

Altså det er svært at se,men på billederne kan jeg selv se 2 streger på dem alle, måske det er dordi jeg ved hvor stregerne sidder.

jamen i så fald krydser jeg da fingre for at den er der  bliver dder kort tid mellem dine børn så?

Anmeld

28. marts 2011

Mor til L&S

Hej

Kan skimte en dobbelt streg på en af dem, men resten ser jeg som neg. (hvis det altså er en ønske graviditet)

Men ellers prøv da igen i morgen eller tag til lægen

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

oki piger, må se tiden an.

ja der bliver 1 år imellem den mindste og en ny graviditet, og 3 år imellem den ældste og en ny graviditet hvis jeg er gravid nu altså.

Anmeld

28. marts 2011

Pullemulle

Altså det er "Graviditet-?" jeg har liggende og skal teste med om 2-4 dage, så jeg håber da at den fungerer som den skal og ikke viser forkert.

Anmeld

28. marts 2011

smlmea

Din test er positiv,har lige haft den igennem paint,og i negative farver lyser test stregen op.

Jeg har prøvet den en gang,og jeg fik en svag streg inden for tiden,men jeg er stadig i tvivl om der var farve i.

Anmeld

28. marts 2011

henh01

jeg tror også den er der.. Så tillykke.

Anmeld

28. marts 2011

Caroline86

jeg har kun positive oplevelser med Graviditet-? men den der test ville jeg altså ikke turde stole på

Særligt ikke hvis du fortæller du har testet positiv-negativ i så lang tid I mine ører virker det ikke som en lovende graviditet hvis det overhovedet ER en graviditet..

Jeg håber for dig at du ER gravid og at graviditeten kommer til at forløbe helt som den skal!

Jeg beklager jeg er sådan en sortseer

knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.