Laura25 skriver:
Hvor er det dejligt at høre
. SKØNT at Emma trives og er sund, glad og nem
. Og sikke stor hun er blevet! Charlie har også en stor appetit og havde allerede taget 350g og 1 cm (plus et par ekstra hager) på ved første JM-besøg (dag 9)
. Den hårde start har ( i følge jordemødrene på Skejby) gjort ham MEGET sulten- og det varer altså ved
!
Det går godt med amningen
. Men da han er SÅ sulten må vi etJ par gange om dagen supplere op med lidt modermælkserstatning. Ellers kan mine bryster simpelthen ikke nå at hele tilstrækkeligt mellem måltiderne (jeg ammer ca 12-13 gange om dagen)
. Vi arbejder dog på helt at undgå erstatningen
.
Hvordan går det ellers hos jer? Kommer der mon snart nye billeder af prinsesse Emma
? Jeg har lige oprettet et album med billeder af lækre Charlie. Jeg sender dig en PB med koden
.
Knus, Laura
wow det er også flot han tager på. Han var jo heller ikke en lille baby fra fødslen
Jeg glæder mig til at se billeder! Vi glemmer helt at få taget nogle, men skal nok få det gjort, så du kan se vores SKØØNE lille klump

Dagene flyver afsted. Idag havde vi første møde med mødre gruppen, som skulle holdes hos mig først, så der var run på. Men suuper hyggeligt eller

Det skal du glæde dig til hvis du ellers er i en

Det er lidt utroligt, jeg læser, hører og ser mange der giver erstatning ved siden af af forskellige grunde. Når man ikke selv gør, kan man ikke forstå at man gør alt helt rigtigt og hun for det hun skal have.... man bliver helt i tvivl. Men hun trives og er glad, så jeg må da gå ud fra det bare er som det skal være

Jeg tror jeg ammer omkring 8 gange på 24 timer.
Har du så også været uheldig at få sår, rifter, betændelse og knuder ligesom jeg

?
Tak for koden, jeg skal ind og kigge med det samme