Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er ikke klar over om Laura har en sms-ven, så jeg laver lige en opdatering!! Hun fødte igår ved middagstid, hendes lille fantastiske søn! De har det godt alle tre og kommer sig ovenpå fødslens strabadser! Han havde helt perfekte gennemsnitsmål den lille gut - dum som jeg er har jeg slettet hendes sms, så kan ikke oplyse de præcise tal, men hun kommer sikkert stærkt tilbage med en masse oplysninger selv
KÆMPE TILLYKKE til Laura og kæresten med deres lille søn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror ikke hun er på SMS listen - men stort tillykke!!
Stort tillykke
Tillykke Glæder mig til at se den lille og høre mere
kh louise
Tak for jeres hilsener og tak fordi du har holdt "Baby.dk" opdateret Sofia.
Ganske fik vi d.26 Marts (uge 41+0) kl.12.14 endelig vores lille guldklump i armene. Fødslen var hård- men når enden er god er alting jo godt og vores lille Charlie er det hele værd og MEGET mere til.
I skal ikke snydes for et foto.
3650gram lækkerhed fordelt på 53 cm.
Sofia skriver: Jeg er ikke klar over om Laura har en sms-ven, så jeg laver lige en opdatering!! Hun fødte igår ved middagstid, hendes lille fantastiske søn! De har det godt alle tre og kommer sig ovenpå fødslens strabadser! Han havde helt perfekte gennemsnitsmål den lille gut - dum som jeg er har jeg slettet hendes sms, så kan ikke oplyse de præcise tal, men hun kommer sikkert stærkt tilbage med en masse oplysninger selv KÆMPE TILLYKKE til Laura og kæresten med deres lille søn
Laura25 skriver: Tak for jeres hilsener og tak fordi du har holdt "Baby.dk" opdateret Sofia. Ganske fik vi d.26 Marts (uge 41+0) kl.12.14 endelig vores lille guldklump i armene. Fødslen var hård- men når enden er god er alting jo godt og vores lille Charlie er det hele værd og MEGET mere til. I skal ikke snydes for et foto. 3650gram lækkerhed fordelt på 53 cm.
Stort tillykke med den lille Charlie! Han er så sød! (altså, min egen er marginalt sødere, men sådan skal det vist være, ikk'?)
AnneBJ skriver: Stort tillykke med den lille Charlie! Han er så sød! (altså, min egen er marginalt sødere, men sådan skal det vist være, ikk'?)
(Hehe, jo sådan skal det vist være. I hvert fald er intet i verden mere fantastisk end vores lille skat.)
Tak søde Anne. Jeres lille Felix er da også bare lidt for lækker- stort tillykke med ham! - Kan det passe han ligner sin mor? Jeg håber I alle tre har det rigtig godt.
Kæmpe tillykke til dig, Laura!
Hold kæft - hvor er han da bare for lækker!
Han havde næsten samme størrelse som min lille Ida - hun var 3670 g og 53 cm.
Tillykke med jeres top-lækre baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128