Laura25 har født!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

(Hehe, jo sådan skal det vist være. I hvert fald er intet i verden mere fantastisk end vores lille skat.)

Tak søde Anne. Jeres lille Felix er da også bare lidt for lækker- stort tillykke med ham! - Kan det passe han ligner sin mor? Jeg håber I alle tre har det rigtig godt.

Vi er vist ved at blive enige om, at mund og hage og næse ligner meget mig, og at øjnene og opefter er farmand det kan der faktisk gå forbavsende mange timer med at studere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Laura25

piadas skriver:

Kæmpe tillykke til dig, Laura!

Hold kæft - hvor er han da bare for lækker!

Han havde næsten samme størrelse som min lille Ida - hun var 3670 g og 53 cm.

Tusind tak- jeg kan jo kun give dig ret. Ja, det er en god størrelse ikke?! Jeg håber jeres lille Ida trives.

Anmeld

4. april 2011

Laura25

PeruBaby skriver:

Tillykke med jeres top-lækre baby

Tusind tak

Anmeld

4. april 2011

Marco2

Stort tillykke med ham. Han er godt nok dejlig.

Fedt navn.

AG

Anmeld

9. april 2011

BechHannibal

Hej Laura

Jeg har været inde og kigge et par gange på det sidste efter et billede af jeres lille lækker møs - og så kom det endelig Han er godt nok en skøn køn baby!!

Jeg håber det går rigtig godt med jer

Vi har lidt travlt for tiden, derfor jeg ikke er så meget på baby længere. Men jeg skal nok opdatere og holde øje med jer

Anmeld

10. april 2011

Laura25

BechHannibal skriver:

Hej Laura

Jeg har været inde og kigge et par gange på det sidste efter et billede af jeres lille lækker møs - og så kom det endelig Han er godt nok en skøn køn baby!!

Jeg håber det går rigtig godt med jer

Vi har lidt travlt for tiden, derfor jeg ikke er så meget på baby længere. Men jeg skal nok opdatere og holde øje med jer

Tusind tak Kira. Vi er også helt forelskede i vores lille basse. Jeg laver et album med flere billeder én af dagene. Hvordan står det til hos jer? Jeg håber I alle tre har det godt og nyder hinanden. Uh ja, det er skønt pludselig at have noget om ørene igen - især når det er 1 styks lækker bebs

knus fra mig

Anmeld

10. april 2011

Sofia

Hej Laura. Jeg må også lige høre hvordan det går?? Knus

Anmeld

10. april 2011

BechHannibal

Laura25 skriver:

Tusind tak Kira. Vi er også helt forelskede i vores lille basse. Jeg laver et album med flere billeder én af dagene. Hvordan står det til hos jer? Jeg håber I alle tre har det godt og nyder hinanden. Uh ja, det er skønt pludselig at have noget om ørene igen - især når det er 1 styks lækker bebs

knus fra mig

Åh det lyder godt med et album af jeres basse

Jamen det går bare rigtig godt her tak Emma vokser alt for hurtigt, hun er kun 6 uger og passer snart ikke en str. 62 længere - det kniber allerede Hun er en rigtig bestemt pige, men også utrolig nem og en lille snakkesalig charmetrold Hun griner hver dag og det varmer om mit moder hjerte

Hvordan går det med amningen ?

Anmeld

11. april 2011

Laura25

Sofia skriver:

Hej Laura. Jeg må også lige høre hvordan det går?? Knus

Det går godt tak- jeg håber det også går godt med jer og lille Alfred. Charlie stortrives og er en fantastisk dejlig og glad lille fyr- så vi nyder ham og vores nye roller i fulde drag! Fødslen var hård og den har taget tid at komme over, både fysisk og psykisk, men det begynder at hjælpe på det, og nu kan vi endelig bruge al vores energi på vores lille guldklump! Hvordan står det til hos jer? Jeg håber I har det godt!

Jeg fik slet ikke lige sagt til dig at jeg synes du er sej og tog den rigtige beslutning i forhold til amning versus modermælkserstatning - som du selv skrev er det vigtigste jo at lille Alfred trives og har det godt - og det kan man jo se han gør. Jeg kan godt forstå at beslutningen var svær. Men du kunne ikke have gjort noget anderledes, så lad være med at dunke dig selv i hovedet med det. Og så er det jo skønt at I nu kan deles om at made den lille fyr. Mon der snart kommer et par nye billeder af smukke Alfred?

Jeg har lige oprettet et album med vores lille Charlie. Jeg kan sende dig en sms elller PB med koden hvis du er nysgerrig.

Knus, Laura

Anmeld

11. april 2011

Laura25

BechHannibal skriver:

Åh det lyder godt med et album af jeres basse

Jamen det går bare rigtig godt her tak Emma vokser alt for hurtigt, hun er kun 6 uger og passer snart ikke en str. 62 længere - det kniber allerede Hun er en rigtig bestemt pige, men også utrolig nem og en lille snakkesalig charmetrold Hun griner hver dag og det varmer om mit moder hjerte

Hvordan går det med amningen ?

Hvor er det dejligt at høre. SKØNT at Emma trives og er sund, glad og nem. Og sikke stor hun er blevet! Charlie har også en stor appetit og havde allerede taget 350g og 1 cm (plus et par ekstra hager) på ved første JM-besøg (dag 9). Den hårde start har ( i følge jordemødrene på Skejby) gjort ham MEGET sulten- og det varer altså ved!

Det går godt med amningen. Men da han er SÅ sulten må vi et par gange om dagen supplere op med lidt modermælkserstatning. Ellers kan mine bryster simpelthen ikke nå at hele tilstrækkeligt mellem måltiderne (jeg ammer ca 12-13 gange om dagen). Vi arbejder dog på helt at undgå erstatningen.

Hvordan går det ellers hos jer? Kommer der mon snart nye billeder af prinsesse Emma? Jeg har lige oprettet et album med billeder af lækre Charlie. Jeg sender dig en PB med koden.

Knus, Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.