Tanker omkring hjemmefødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Leonora

Macaab skriver:

Jeg havde en super hjemmefødsel, og det var min jm der fik manden med på ideen... Og han har ikke ét sekund fortrudt det..

OG selvom vi ikke umiddelbart skal have flere børn (har tre), så er vi enige om, at hjemmefødsel er det bedste/største

jubiii jeg elsker de lykkelige historier...jeg vil printe alt ud i skriver og vise det til manden....hi hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Violamusensmor

Hvad med evt. at føde hjemme hos mig mus???? bedre jordmoder findes ikke!!!! 

Anmeld

29. marts 2011

Leonora

Violamusensmor skriver:

Hvad med evt. at føde hjemme hos mig mus???? bedre jordmoder findes ikke!!!! 

ha ha ha h ah aha jeg vil elske det men måske den "lange" vil have sine betænkeligheder....

Men jeg vil gøre alt for at få min hjemmefødsel...hi hi

Anmeld

29. marts 2011

Corn

Leonora skriver:

jubiii jeg elsker de lykkelige historier...jeg vil printe alt ud i skriver og vise det til manden....hi hi hi

https://www.baby.dk/debat/54780pi1/hjemmefoedsel/aslans-foedsel-hjemme-min-laengste-foedsel.aspx

Link til min fødselsberetning

Anmeld

29. marts 2011

Leonora

Macaab skriver:

https://www.baby.dk/debat/54780pi1/hjemmefoedsel/aslans-foedsel-hjemme-min-laengste-foedsel.aspx

Link til min fødselsberetning

tusind tak....jeg har nok læst den for jeg har slugt hver en beretning om hjemmefødsler

Men læser den meget gerne igen...tak

Anmeld

9. maj 2011

Luniki

Jeg fødte mit tredje barn hjemme. Grunden til at vi valgte at det skulle være hjemme, er at jeg simpelthen føder for hurtigt. Min første fødsel tog 2½ time fra det startede, nr. 2 barn 1 time og 25 min. fra start og den sidste 1 time og 50 min.

Vi bor ude på landet, og havde ikke lyst til at opleve køreturen som med nr. 2 Så vi var enige om at det måtte blive hjemme tredje gang Det var den bedste fødsel af de 3 gange jeg har født.

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Jeg har haft den mest fantastiske hjemmefødsel, og kan KLART anbefale det.

Min mand var med på ideen, hvilket faktisk overraskede mig. Men han er meget praktisk anlagt, og ville egentlig gerne undgå at skulle køre til hospitalet   Så er han også vokset op på en bondegård og det med fødsler var ikke fremmed for ham (selvom jeg jo ikke mente at jeg kunne sammenlignes med en fødende ko )  Men jm var helt fantastisk til at fortælle om alle de fakta der var om hjemmefødsler, så det hjalp også.

Jeg fødte tvillinger to måneder for tidlig første gang, men det var overhovedet ikke noget de havde med i deres overvejelser da de anbefalede mig at føde hjemme. Hvis der er bare den mindste risiko ved at føde hjemme, så vil de jo ikke anbefale det.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.